June Favorites

*Κεντρική φωτογραφία από εδώ.

Μπορεί να είμαστε στη μέση του καλοκαιριού και ο υδράργυρος να χει φτάσει τους 37 βαθμούς, αλλά οι διακοπές αργούν ακόμα και έτσι είπα να γράψω για τα αγαπημένα του μήνα Ιουνίου.

Τα αγαπημένα προϊόντα θα ανανεώνονται κάθε μήνα, αν και εφόσον έχω δοκιμάσει κάτι καινούριο που να αξίζει να μιλήσω για αυτό. Πάρτε κάτι δροσιστικό και αρχίζουμε.

1) Rejuvenating Glorious Mud Deep Cleansing Facial Mask από Beauty Formulas

Το προϊόν αυτό το πήρα στις αρχές του Ιούνη από τον Χαρμάνη*. Πρόκειται για μία μάσκα προσώπου για βαθύ καθαρισμό με 100% φυσική άργιλο και αναφέρει ότι αφαιρεί τους ρύπους και την υπερβολική λιπαρότητα. Είχα ενθουσιαστεί αρκετά, αρχικά από την συσκευασία και έπειτα όταν είδα την τιμή. Το μόνο που έμενε ήταν να με ικανοποιούσε και στη χρήση. Με το που πήγα σπίτι, δεν έχασα χρόνο. Τοποθέτησα αρκετό προϊόν στο χέρι μου και το άπλωσα σιγά σιγά στο πρόσωπό μου. Το θέαμα ήταν αστείο, δεν θα φέρω αντίρρηση. Ήταν σαν να έχω απλώσει λάσπη (εξού και το mud) ή μους σοκολάτας (εγώ αυτό νόμιζα) σε όλο μου το πρόσωπο. Το χρώμα του (καφέ ντε) δεν θύμιζε σε τίποτα άργιλο. Η υφή του είναι αρκετά κρεμώδης και απλώνεται υπέροχα. Την άφησα 10 λεπτά και μετά την αφαίρεσα πλένοντας το πρόσωπό μου με ζεστό νερό.

Για αρχή θα πω ότι μου άφησε μια αίσθηση δροσιάς. Αφού την ξέπλυνα καλά, σκούπισα ταμποναριστά το πρόσωπό μου και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Το πρώτο πράγμα που συνειδητοποίησα είναι ότι χρειάζεται οπωσδήποτε μετά μια ενυδατική κρέμα γιατί τραβάει αρκετά το δέρμα ως αποτέλεσμα του βαθύ καθαρισμού. Κατά τα άλλα το πρόσωπό μου δεν είχε ίχνος λιπαρότητας και φαινόταν υγιές. Λιπαρότητα εμφανίστηκε ξανά μετά από 4-5 ώρες.

Να σας πω πως λόγω του λιπαρού με τάσεις ακμής προσώπου μου, την χρησιμοποιώ μόνο 1-2 το πολύ φορές την εβδομάδα. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε την έχω ήδη χρησιμοποιήσει 1 μήνα και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη.

+

Συσκευασία (το μέγεθος είναι καλό και για ταξίδια)

Άρωμα και Υφή

Τιμή

Για λιπαρές επιδερμίδες είναι ό,τι πρέπει

Χρειάζεται ενυδατική οπωσδήποτε μετά γιατί τραβάει πολύ

Δεν την έχω βρει κάπου αλλού πέρα από τον Χαρμάνη*

Σε κάθε περίπτωση την προτείνω και μόλις μου τελειώσει θα την ξαναπρομηθευτώ

Rejuvenating Glorious Mud Deep Cleansing Facial Mask
Rejuvenating Glorious Mud Deep Cleansing Facial Mask

2) Pure Tea Tree Oil

Μαζί με την από πάνω μάσκα, από το ίδιο κατάστημα, προμηθεύτηκα και ένα λαδάκι τεϊόδεντρου. Το τεϊόδεντρο, γνωστό για τις ευεργετικές του ιδιότητες, προέρχεται από την Αυστραλία. Αν εξαιρέσεις την δυνατή και δυσάρεστη μυρωδιά του, βοηθάει τον οργανισμό σε ένα σωρό προβλήματα που δεν είχες φανταστεί και μαζί σου ούτε και εγώ. Ενδεικτικά αναφέρω μερικά προβλήματα στα οποία το τεϊόδεντρο μπορεί να αποβεί ευεργετικό:

– Γρίπη/κρυολόγημα

– Λιπαρότητα

– Ακμή

– Μυκητιάσεις

– Πιτυρίδα

– Καθαρισμός σπιτιού

Εγώ το αγόρασα για τα σπυράκια. Αυτό που κάνει σε αυτά είναι να τα ξηραίνει σιγά σιγά και εν τέλει να εξαφανιστούν. Βέβαια όσον αφορά αυτή του τη χρήση, πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για αντιδράσεις. Για το λόγο αυτό πρέπει αρχικά, με μια μικρή ποσότητα και σε μια μικρή επιφάνεια του προσώπου μας (ή όπου θέλουμε να το τοποθετήσουμε) να κάνουμε μια δοκιμή. Έπειτα θα πρότεινα να το τοποθετούμε είτε με ένα βαμβάκι είτε με μια μπατονέτα.

Το προϊόν αυτό δεν κάνει θαύματα. Δηλαδή μην περιμένετε τα σπυράκια να εξαφανιστούν μονομιάς. Εγώ το τοποθετώ κάθε βράδυ σε καθαρό πρόσωπο και μόνο τοπικά πάνω στα σπυράκια. Αυτό δεν το κάνω καθημερινά, αλλά μόνο όταν εντοπίσω κάποιο σπυράκι. Το ενοχλητικό της υπόθεσης είναι ότι όταν πάω να κοιμηθώ και μέχρι να με πάρει ο ύπνος το χω ήδη μετανιώσει λόγω της μυρωδιάς.

+

Τιμή

Αυτό που υπόσχεται σε μέσες άκρες το πραγματοποιεί

Μυρωδιά

Σίγουρα θα το ξανά αγοράσω, αλλά μόνο και μόνο επειδή το θεωρώ χρήσιμο να υπάρχει γενικά στο νεσεσέρ μου για όλες αυτές τις ευεργετικές ιδιότητες που σας ανέφερα.

Tea Tree Oil
Tea Tree Oil

3) Heat and shine 2 phase spray ProSeries – Wella

Αυτό το προϊόν το πήρα πάλι από τον Χαρμάνη*. Πρόκειται για ένα διφασικό spray για τα μαλλιά το οποίο υπόσχεται ότι προστατεύει τα μαλλιά από την θερμότητα και τα κάνει να λάμπουν. Μυρίζει υπέροχα και όντως κάνει πολύ καλή δουλειά. Ειδικά άμα χρησιμοποιείτε καθημερινά θερμαντικές συσκευές στα μαλλιά σας, αυτά χρειάζονται μια κάποια προστασία.

Μετά το μπάνιο και αφού χτενίσω τα μαλλιά μου, ψεκάζω με αυτό σε όλο το μήκος τους. Έπειτα χρησιμοποιώ το σεσουάρ για να τα στεγνώσω. Έχω παρατηρήσει ότι τα μαλλιά μου φαίνονται πιο ζωντανά και λαμπερά και η τρίχα δεν φαίνεται κατεστραμμένη (μετά από ένα μήνα συνεχούς χρήσης αυτού και του σεσουάρ). Αν θέλετε ένα φτηνό spray κατά της θερμότητας για τα μαλλιά, that’s it!

+

Τιμή

Μυρωδιά

Απαλά, λαμπερά και υγιή μαλλιά

Δεν μπορώ να βρω κάτι να πω!

11758890_10207306707530193_523816277_n
WELLA PRO SERIES HEAT & SHINE

4) Batiste Dry Shampoo Floral and Flirty Blush

Τι έχει γίνει με αυτά τα σαμπουάν βρε παιδιά; Βούηξε ο τόπος; Και ο λόγος για τα Batiste Dry Shampoo που πλέον ήρθαν στην Ελλάδα στα Hondos Center και μπορούμε και μεις οι καψερές να τα προμηθευτούμε. Εγώ πήγα και πήρα αυτό που είναι ροζ εξωτερικά και μυρίζει λουλούδια.

Είχα ακούσει από όλες τα καλύτερα. Για όσες δεν ξέρουν τι είναι αυτά τα σαμπουάν, πρόκειται για ξηρά σαμπουάν (φανταστείτε σαν αποσμητικά σπρέι) που ψεκάζεις τα μαλλιά σου όταν δεν προλαβαίνεις να λουστείς π.χ. και αυτά απορροφούν λιπαρότητα κτλ και τα κάνουν να μην δείχνουν άλουστα.

Ας τονίσουμε όμως σε αυτό το σημείο ορισμένα πράγματα. “Τα κάνουν να μην δείχνουν άλουστα” με το “Τα κάνουν να δείχνουν λουσμένα” δεν έχουν καμία σχέση. Δεν αντικαθιστούν με τίποτα το λούσιμο το μαλλιών. Δηλαδή γενικά μην το πάρουμε ότι έλα μωρέ 5η μέρα άλουστα μια χαρά είναι γιατί δεν είναι μια χαρά. Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ κυρίως την τρίτη μέρα και μόνο αν τα μαλλιά μου είναι λιπαρά ή σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης π.χ. θέλω να βγω σε μια ώρα και δεν προλαβαίνω να λουστώ. Οπότε συνοψίζουμε: Μην επαναπαύεστε, να λούζεστε κανονικά!

Ας πάμε τώρα στο προϊόν αυτό καθαυτό. Σαν προϊόν είναι πολύ καλό! Αρχικά το συγκεκριμένο μυρίζει υπέροχα. Κατά δεύτερον κάνει αυτό που υπόσχεται, απορροφά την λιπαρότητα και μπορείς να βγεις αξιοπρεπώς για την βόλτα σου. Όλα αυτά σε συνδυασμό με το ότι πρόκειται για ένα οικονομικό σχετικά προϊόν και γνωρίζοντας ότι οι ρυθμοί ζωής μας αναγκάζουν ορισμένες φορές να πούμε “Έλα μωρέ τα πιάνω ένα κότσο και βγαίνω”, το καθιστούν ένα προϊόν που θα ξανά αγοράσω σίγουρα.

+

Άρωμα

Τιμή

Απορροφά αποτελεσματικά λιπαρότητα

Δεν πρόκειται για αρνητικό του ίδιου του προϊόντος απλά επειδή το πήρα μέσα στο καλοκαίρι όπου θέλω να πιστεύω όλοι μας κάνουμε καθημερινά μπάνιο, του χω κάνει χρήση περιορισμένη διότι λούζομαι και δεν χρειάζεται να το χρησιμοποιήσω. Οπότε θα έλεγα ότι ίσως βολέψει χειμώνα πιο πολύ.

11124205_10207306707090182_945834899_n - Αντίγραφο
Batiste Dry Shampoo

5) Infinity Tattoo

Υπόσχομαι να σας κάνω ξεχωριστό post για το tattoo στην κατηγορία Special K. Εκεί θα αναρτώνται διάφορα άρθρα που έχουν να κάνουν με μένα, τις απόψεις μου κτλ και συνήθως δεν θα χουν να κάνουν με καλλυντικά και μόδα.

Όπως θα καταλάβατε έκανα tattoo και δεν θα πω πολλά για αυτό εδώ, όπως σας είπα, απλά το αναφέρω γιατί αποτελεί ένα από τα αγαπημένα μου “πράγματα” για αυτό το μήνα.

11758892_10207326218417953_1951549406_n
Infinity Tattoo

Ελπίζω να σας άρεσαν τα όσα σας ανέφερα!

Until next time….

Κ.

Υ.Γ.: Χαρμάνης

4 thoughts on “June Favorites

  1. Αυτό με το tea tree oil ισχύει! Αν θες δοκίμασε τη μάσκα προσώπου tea tree από το body shop, καθαρίζει σε βάθος και κατευνάζει τα σπυράκια, είναι η αγαπημένη μου 😉

    Liked by 1 person

    • Για τη μυρωδιά λες έτσι; Ναι μ’αρέσει όλη η σειρά με τσάι από τα Body Shop, προς το παρόν έχω δοκιμάσει μόνο το Tea Tree Cool and Creamy Wash. Τσεκαρέ το! Πάω να τσεκάρω εγώ την μάσκα, yay!

      Like

Leave a Reply

