Let’s talk about tattoos!

*Κεντρική εικόνα από εδώ.

Αποφάσισα να καταπιαστώ με νέο θέμα το οποίο σας ανέφερα και στα June Favorites.

Στις 18 Ιουνίου “χτύπησα” (όπως λένε και στην αργκό) το πρώτο μου tatoo. (Καταιγισμός σκέψεων)

Η ιδέα στροβίλιζε στο μυαλό μου πολύ καιρό αλλά υπήρχαν οι παρακάτω προβληματισμοί:

1) Πέρα από ακραίες απόψεις νομίζω πως όλοι μας θα ευχόμασταν να αποφεύγαμε τον πόνο. Έτσι και γω, δεν μ’αρέσει να πονάω, ούτε καν η ιδέα του πόνου. Είχα ακούσει πολλά, οπότε ως γνωστή φοβιτσιάρα, φοβόμουν.

2) Οι μήνες έβγαιναν οικονομικά τσίμα – τσίμα και προφανώς δεν περίσσευαν για tatoo.

3) Όλα τα “προβλήματα” ή τυχόν “λάθη” που μπορούν να τύχουν στο καθένα στην διαδικασία του tattoo, εννοείται ότι στο δικό μου το μυαλό, τύχαιναν όλα σε μένα και μονομιάς!

4) Σχέδιο: Αρκετά σημαντικό. Μιλάμε για κάτι που κατά πάσα πιθανότητα (έχει εξελιχθεί η επιστήμη) θα χεις για πάντα πάνω σου και δεν θες κάθε φορά που θα το βλέπεις να σιχτιρίζεις την ώρα και τη στιγμή. Πρέπει να είσαι σίγουρος για το τι σχέδιο θες να κάνεις.

5) Μέρος: Μετά το σχέδιο, το μέρος του σώματος όπου θα κάνεις το tattoo μετράει εξίσου πολύ. Και το μέρος έρχεται και συνδέεται με ένα σωρό πράγματα: καιρός, συνήθειες, δουλειά, χόμπυ κτλ.

6) Tattoo artist: Last but not least, ο άνθρωπος που θα σου κάνει το tattoo. Εξαιρετικά σημαντικός και θέλει το ψάξιμό του.

Ας τα πάρουμε λοιπόν από την αρχή για τη δική μου περίπτωση.

Πόνος: Στη δική μου περίπτωση, είχα καταλήξει σε όλα τα υπόλοιπα που ο πόνος από πρώτο μέλημα, κατέληξε τελευταίο. Άσε που σκεφτόμουν ότι τόσοι και τόσοι έχουν , εγώ θα πονέσω παραπάνω; Και γενικά κατά τη διάρκεια που μου το “χτυπούσε” είχα αποφασίσει ότι θα σκέφτομαι όλα εκείνα που με ώθησαν στο να κάνω αυτό το σχέδιο που έκανα και να ξέρετε βοήθησε πολύ. Και παιδιά ο πόνος τελικά ήταν ανεκτός, υπήρχε σε μεγάλο βαθμό αλλά ήταν ανεκτός.

Χρήματα: Το δικό μου tattoo δεν είναι πολύ μεγάλο, δεν είναι καν μεγάλο. Τα χρήματα ουσιαστικά δεν ήταν πολλά και δεν χρειάστηκε να τα μαζέψω, αλλά με το που πληρώθηκα πήγα απευθείας. Αν σκέφτεστε για κάτι μεγάλο, καλύτερα μαζέψτε χρήματα για να μην βρεθείτε σε δύσκολη θέση.

Προβλήματα: Ντάξει η περίπτωση αυτή υπάρχει και θα υπάρχει πάντα. Το θέμα είναι να είσαι προσεκτικός σε ό,τι περνάει από το χέρι σου έτσι ώστε να μειώσεις όσο το δυνατόν περισσότερο τις πιθανότητες. Από την επιλογή του tattoo artist έως τη δική σου φροντίδα, όλα παίζουν σημαντικό ρόλο.

Σχέδιο: Κοινότυπο. Όλες το ίδιο κάνετε. Δεν μ’αρέσει. (Αυτά ήταν κάποια από τα σχόλια που άκουσα για το σχέδιο)

Λοιπόν παιδιά, μην ακούτε κανέναν, νόμος. Το σχέδιο αρκεί να αρέσει σε σας και ας το χουν όλοι ανεξαιρέτως. Δεν πάμε να κάνουμε τη διαφορά από όλους τους υπόλοιπους με το tattoo, πάμε να ευχαριστήσουμε εμάς και να χαιρόμαστε μόνοι μας εμείς. Οπότε το σχέδιο, ότι και να είναι, πρέπει να μας αντιπροσωπεύει.

Το δικό μου σχέδιο το πρωτοσυνάντησα σε μια σειρά η οποία ήταν η αγαπημένη μου για πολύ καιρό. Ναι, σειρά. Αρχικά μου άρεσε σαν σχέδιο και έπειτα που έμαθα τι σημαίνει μου άρεσε ακόμα περισσότερο. Όσο περνούσε ο καιρός τόσο περισσότερο καταλάβαινα ότι ήταν ένα σχέδιο που δεν θα το βαριόμουν να το βλέπω καθημερινά. Πέρα από όμορφο σχεδιαστικά, είχε και αντίκτυπο στην ζωή μου. Οπότε δεν άργησα να καταλήξω σε αυτό.

Μέρος: Ήθελα να το βλέπω άνετα όποτε το θελήσω. Αν το σκεφτείτε κάπως δεν μου έμεναν και πολλές επιλογές. Οπότε αποφάσισα να το κάνω εσωτερικά του καρπού. Έτσι όποτε το θελήσω, μπορώ να το δω.

Tattoo artist: Ρώτησα φίλους και γνωστούς με tattoo και κατέληξα σε έναν από αυτούς. Πιο συγκεκριμένα σε μία.

Όλα ήταν έτοιμα για το πρώτο μου tattoo.

10720932_10207327476529405_1294846650_n 11756569_10207327477089419_1689716092_n

Η ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ

Όταν η διαδικασία ολοκληρώθηκε, η κοπέλα που μου το έκανε μου το τύλιξε με τη συνηθισμένη διαφάνεια, αφού το πάστωσε με ειδική κρέμα. Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι το tattoo από κείνη την ώρα και μετά είναι μια ανοιχτή πληγή, οπότε θέλει ιδιαίτερη προσοχή.

1. Bepanthol αγαπημένη κρέμα. Κάθε 2 ώρες. Το σημείο πρέπει να τηρείται ενυδατωμένο.

2. Ο ιδρώτας δεν βοηθάει, αν το κάνετε – κακώς σαν και μένα – καλοκαίρι, φροντίστε η περιοχή να μην ιδρώνει.

3. Όταν γύρισα στο σπίτι μου χε πει η κοπέλα να το πλύνω με κρύο νερό και ένα σαπουνάκι. Διάλεξα ένα φυσικό σαπούνι και το έπλυνα. Μετά τοποθέτησα μια γενναιόδωρη ποσότητα κρέμας. Να θυμάστε το ζεστό νερό δεν βοηθάει.

4. Αν το κάνετε καλοκαίρι έχετε να αντιμετωπίσετε όπως σας είπα ιδρώτα, ήλιο και θάλασσα. Αν το κάνετε χειμώνα έχετε να αντιμετωπίσετε την τριβή με τα ρούχα – σίγουρα όμως μικρότερο το κακό.

5. Σιγά σιγά μέσα στον πρώτο μήνα, συνήθως γύρω στις 14 μέρες θα το δείτε ότι θα ξεφλουδίζει. Το πάνω πάνω μέρος θα φύγει και θα μείνει το tattoo από κάτω. Δεν πρέπει να το πειράξετε καθόλου, είτε να το ξύσετε είτε να αφαιρέσετε μόνοι σας, αλλά θα πρέπει να το αφήσετε να φύγει μόνο του.

6. Αν θέλετε να προφυλαχθείτε από νερό κτλ, προμηθευτείτε γάζες και καλύψτε το. Δεν θα πρότεινα πάλι διαφάνεια λόγω τριβής και ιδρώτα.

7. Γύρω στο μήνα – όχι από την αρχή – πρέπει να του βάζετε αντηλιακό και γενικά και το χειμώνα, αν το βλέπει ήλιος.

8. Σε γενικές γραμμές αν θέλετε μετά από χρόνια να έχετε ένα tattoo που να μην έχει ξεθωριάσει πολύ, πρέπει να το προσέχετε – ειδικά να το προστατεύετε από τις ακτίνες του ήλιου.

Γενικά επειδή εγώ είμαι και πολύ σχολαστική, τήρησα και με το παραπάνω όλα όσα μου είπε η tattoo artist. Α και όταν το πλένετε για να το σκουπίσετε, πάντα ταμποναριστά και με καθαρή πετσέτα.

Επίσης εμένα σε εκείνο το σημείο μάλλον δεν έπιανε καλά το μελάνι. Είναι το σημείο και το δέρμα του καθενός που είπαμε. Οπότε πήγα και το ξαναπάτησα κανα μήνα μετά αλλά και πάλι δεν έπιασε. Ακόμα δηλαδή το παλεύω να το φέρω στα ίσια του.

Αυτά σε μέσες άκρες, ελπίζω να σας κάλυψα όσο μπορούσα. Σίγουρα δεν τα ξέρω όλα γιατί είναι το πρώτο μου tattoo, αλλά θα χαρώ όποιος/α ξέρει παραπάνω να με συμπληρώσει.

11758892_10207326218417953_1951549406_n

Μέχρι την επόμενη φορά,

Κ.

Leave a Reply

