July 2015: Haul [Summer Essentials]

*Κεντρική φωτογραφία από εδώ.

Τελειώνει και ο δεύτερος μήνας του καλοκαιριού και νιώθω αμήχανα. Δεν έχω κάνει ούτε ένα μπάνιο στη θάλασσα και για όσους με γνωρίζουν, αυτό δεν έχει ξαναγίνει. Για να ξεγελάσω τον πόνο μου, προμηθεύτηκα τα προϊόντα για το νεσεσέρ των διακοπών και σας τα παρουσιάζω. Οπότε αυτό το post διαφοροποιείται λίγο, από July Favorites σε July Haul. Πάμε να δούμε μαζί ένα ένα το τι αγόρασα.

1) Thermal Spring Water – Avene

Κάθε χρόνο προμηθεύομαι ένα νερό για το πρόσωπο. Για το γραφείο τις ώρες που λιώνεις, για την παραλία όταν θες να δροσιστείς, για ενυδάτωση της στιγμής αλλά και για το αλάτι που μένει στο πρόσωπο από τη βουτιά στη θάλασσα, για όλα αυτά, αυτό το νερό δεν υπάρχει περίπτωση να λείπει από το νεσεσέρ μου. Είναι η πρώτη φορά όμως που προμηθεύομαι το νερό της Avene. Δεν νομίζω ότι χρειάζονται πολλά για να μείνεις ικανοποιημένη από ένα τέτοιο προϊόν, οπότε όποιο και να διαλέξετε πιστεύω θα μείνετε εξίσου ικανοποιημένες.

Για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος επισκεφθείτε την παρακάτω σελίδα: www.aveneusa.com/thermal-spring-water

11798426_10207425384497043_2018208117_n

2) Mellow Blow #1 – Pharmasept

Τώρα που οι ζέστες κορυφώνονται, αποφεύγω να φοράω κολόνια. Νιώθω ότι κολλάω παντού. Επειδή βέβαια έχω πόρωση με τις μυρωδιές και θέλω να μυρίζω όμορφα συνέχεια, ανακάλυψα τα body spray με φρουτώδεις νότες της Pharmasept.

Νομίζω βγάζει 4 μυρωδιές και εγώ πήρα αυτή με:

TOP NOTES:
Πορτοκάλι, Περγαμόντο, Φράουλα

MIDDLE NOTES:
Άνθη πορτοκαλιού, Βερίκοκο, Λευκό Γιασεμί

BASE NOTES:
Σανδαλόξυλο, Βανίλια, Tonka Bean, Sensual Musks

Μη με ρωτήσετε πως συνδυάζονται όλα αυτά…πάντως συνδυάζονται άψογα. Αυτό το body spray μυρίζει καλοκαίρι τελοσπάντων. Αναφέρει ότι απορροφάται άμεσα, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και χαρίζει στην επιδερμίδα ένα ευχάριστο άρωμα που διαρκεί. Εμπλουτισμένο με Προβιταμίνη Β5 και Γλυκερίνη προσφέρει extra ενυδάτωση στην επιδερμίδα. Άρα έχουμε και ενυδάτωση και ευχάριστο άρωμα με ένα φσιτ!

Η διαφορά των body spray με τις κολόνιες είναι η διάρκειά τους. Εγώ το έχω πάντα στην τσάντα και το ανανεώνω ανά 3-4 ώρες. Έτσι πάντα μυρίζω ωραία και η επιδερμίδα μου παραμένει ενυδατωμένη.

Πληροφορίες για το προϊόν: pharmasept.gr/mellow-blow

11823870_10207425384177035_239294283_n

3) Cleansing Foam With Olive & Lavender – Apivita

Ενώ τα παραπάνω προϊόντα τα αγόρασα για πρώτη φορά, το προϊόν αυτό το παίρνω για 3η φορά, το διαφημίζω όπου σταθώ και όπου βρεθώ και τους πιέζω όλους – άντρες, γυναίκες, παιδιά, σκύλους, κροκόδειλους και χάμστερ – να το προμηθευτούν. Πρόκειται για τον αφρό καθαρισμού με ελιά και λεβάντα της Apivita.

1) Ξεβάφει πολύ καλά το πρόσωπο και δεν τσούζει τα μάτια καθόλου.

2) Μυρίζει τέλεια.

3) Είναι για όλους τους τύπους επιδερμίδας.

4) Πλένω και τα πινέλα μου με αυτό.

5) 92% φυσικά συστατικά. Τι να πούμε άλλο;

Πληροφορίες για το προϊόν: www.apivita.com

Αυτό το προϊόν ανήκει στα αγαπημένα και θα το αγοράζω ξανά και ξανά.

11780375_10207425384097033_1740227637_n

4) SOS AFTER BITE Roll-on – Pharmasept

Κουνούπια. Τσούχτρες. Κάθε λογής έντομο. Το καλοκαίρι περνάμε συναρπαστικά, έτσι δεν είναι; Η μάνα μου πήρε του Korre το αντίστοιχο με το μελισσόχορτο. Παρ’όλο που είναι καλό, η υφή του είναι απαίσια και αφήνει καφέ κηλίδες εκεί που τοποθετείται. Εγώ είπα να δοκιμάσω το αντίστοιχο της Pharmasept και βγήκα νικήτρια!

Άρωμα; Λες και δεν πρόκειται για τζελ τσιμπημάτων αλλά για κάτι άλλο, πιο όμορφο. Εκχύλισμα Πρόπολης, Αλλαντοΐνη και Πανθενόλη συνθέτουν αυτό το προϊόν. Δεν περιέχει αμμωνία.

Ενθουσιάστηκα με την δράση του (δροσίζει και απαλύνει την αίσθηση κνησμού), μυρίζει υπέροχα και η τιμή του είναι σούπερ.

Άλλο ένα προϊόν στο νεσεσέρ μου κάθε καλοκαίρι από δω και στο εξής…

Πληροφορίες για το προϊόν: www.pharmasept.gr

11824126_10207425383937029_2036286876_n

5) ΑΝΤΗΛΙΑΚO ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ-ΣΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑΟΥΡΤΙ SPF50 – Korres

Όσοι με ξέρουν θα απορούν. Τι 50 προστασία; Εγώ μέχρι 30 έπαιρνα και αν. Έχω σκουρόχρωμη επιδερμίδα και γενικά μ’αρέσουν τα λάδια και όχι τα γαλακτώματα. Να ναι καλά το tattoo όμως, χρειάστηκε ένα αντηλιακό με υψηλό δείκτη και κατέληξα σε αυτό του Korre που είναι και για πρόσωπο και για σώμα. Ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει. Αν κάποιος/κάποια το χει δοκιμάσει περιμένω σχόλια.

Ο κύριος λόγος που το επέλεξα είναι το γιαούρτι το οποίο σίγουρα θα προσφέρει μια δροσιστική αίσθηση.

Πληροφορίες για το προϊόν: www.korres.com

11815817_10207425384257037_1154135214_n

Αυτά ήταν τα προϊόντα που προμηθεύτηκα για το καλοκαίρι του 2015. Οι διακοπές μου ξεκινούν σε 2 μέρες και τις περιμένω πως και πως. Πείτε μου κάτω σε σχόλια αν έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά και την άποψή σας. Αν προλάβω, πριν φύγω, θα ανεβάσω και το post για το προϊόν που με απογοήτευσε οπότε stay tuned.

Σας στέλνω ένα φιλί από μακριά γιατί κάνει και ζέστη,

Κ.

6 thoughts on “July 2015: Haul [Summer Essentials]

  1. Θα πάω τώρα στο φαρμακείο να πάρω το SOS AFTER BITE Roll-on! Δεν το ήξερα… Γενικά θαυματουργή η Pharmasept. Έχω δοκιμάσει του Korres το αντηλιακό προσώπου με γιαούρτι και είναι τέλειο για επιδερμίδα με τάση προς ακμή, check it out 😉

    Like

  2. Ναι η Pharmasept έχει αναδείξει πολύ καλά προϊόντα! 🙂 Μόλις το πάρεις πες μου για την μυρωδιά!
    Το αντηλιακό προσώπου με γιαούρτι 50SPF το πήρα δώρο στην Ελπίδα και περιμένω να μου πει εντυπώσεις για να πάω να το πάρω και εγώ!

    Like

  3. […] Η φίλη μου η Κ. άρχισε ένα beauty blog, στο οποίο μιλά για τα αγαπημένα της προϊόντα. Κάθε φορά που ετοιμάζομαι να αγοράσω κάτι, είναι η πρώτη που ρωτάω τη γνώμη της και σκέφτηκα να σας τη συστήσω σε περίπτωση που θέλετε να την συμβουλευτείτε για το οτιδήποτε: brokenheartsare4assholes. Στα αγαπημένα μπαίνει το πιο πρόσφατο post της: July Haul [Summer Essentials]. […]

    Liked by 1 person

    • Ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσαν! Ναι, από το ηλεκτρονικό φαρμακείο Smile Pharmacy! Από όσα έχω ψάξει…το πιο φτηνό!
      Περιμένω εντυπώσεις αν το χρησιμοποιήσεις! Καλό καλοκαίρι! 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

