July Movies: The Southpaw & Mr. Holmes [Review]

*Κεντρική φώτο από εδώ.

Τον τελευταίο καιρό εγώ και ο κινηματογράφος τα είχαμε χαλάσει γιατί ήθελα λίγο χρόνο μόνη να σκεφτώ 😛 . Λίγο η καθημερινότητα, λίγο τα capital controls, λίγο η έλλειψη χρόνου, είχα να δω ταινία αρκετό καιρό.

Η επανασύνδεση έγινε σε ένα θερινό σινεμά μια βραδιά του Ιούλη, υπό το φως του φεγγαριού. Εγώ αγκαλιά με τα pop corn και δίπλα μου στο τραπεζάκι μια coca-cola παγωμένη με περίμενε. Στην δίπλα καρέκλα η κολλητή μου προσπαθεί να βολευτεί. Mr Holmes, η επιλογή της βραδιάς, στο σινεμά Βοτσαλάκια στον Πειραιά.

Δεν ξέρω τι να πω για τον Ian McKellen. Με όσους συζήτησα αναφορικά με αυτή την ταινία, όλοι είπαν ότι τους θυμίζει τον παππού τους. Είχαμε όλοι τον ίδιο παππού; Φυσικά και όχι. Απλώς ήταν τόσο συγκινητικός και αληθινός ρόλος και παρ’όλο που σε κάποια σημεία η υπερβολή του χαρακτήρα του σε κρατούσε σε απόσταση, τελικά μέχρι το τέλος είχες παραδοθεί άνευ όρων. Γλυκύτατος, καυστικός, πεισματάρης και φυσιογνωμία που σου θυμίζει κάτι τόσο όμορφο όπως η φιγούρα του παππού σου. Το δέσιμο εντείνεται όταν εκείνος είναι πλέον κάπου ψηλά…

Η δεύτερη εμφάνιση του Milo Parker στο κινηματογραφικό σανίδι ήταν μια όαση μέσα στο ζεστό βράδυ του Ιουλίου. Και χάλια να έπαιζε εδώ που τα λέμε, αυτά τα μάτια του δεν θα σε άφηναν ασυγκίνητο. Όμως ο μπαγάσας κατάφερε η ερμηνεία του να συνάδει με το παρουσιαστικό του και ήρθε όλο αυτό και έδεσε μπροστά στα μάτια μας τόσο όμορφα! Η χημεία του με τον Ian και οι στιγμές που περνούσαν μαζί στην οθόνη ήταν πραγματικά πολύ όμορφες, ένιωθες την δίψα του μικρού να μάθει πράγματα από κάποιον γηραιότερο που δεν του ήταν τίποτα, παρά μόνο αφεντικό της μητέρας του. Η σχέση τους αναπτύχθηκε μπροστά στα έκπληκτα μάτια μας σε μια σχέση που δεν ενώνεται με αίμα αλλά με όμορφες στιγμές!

Η Laura Linney από την άλλη νταξ. Μπροστά στα παραπάνω ήταν μια κρύα παρουσία. Ήταν σαν να χουζουρεύεις στα ζεστά σου παπλωματάκια ένα πρωινό του Δεκέμβρη και να έρχεται η Linney να σε ξεσκεπάζει γιατί έχεις σχολείο. Άλλα κάποια έπρεπε να αναλάβει να μαζεύει τα μέλια από τα πατώματα και να σε συνεφέρει στην πραγματικότητα – αν και στο τέλος κόλλησε και αυτή στα μέλια!

Δεν θα σας το κρύψω ότι είμαι ευσυγκίνητη. Κλαίω με τα πάντα. Οπότε δεν είμαι η κατάλληλη να μιλήσω και να πω ότι με συγκίνησε μια ταινία. Με λίγα λόγια καταλάβετε τι τράβηξαν οι διπλανοί μου στην ταινία αυτή.

Αν ήταν να την βαθμολογήσω θα έβαζα ένα 7/10.

Δεύτερη φορά μέσα στο μήνα πήγα να δω τον Αριστερόχειρα. Κανένα θερινό, καμιά ζεστή βραδιά. Κλειστή αίθουσα και air condition στα Village στο Ρέντη. Μόνο τα pop corn με την coca cola και η κολλητή μου έμειναν ίδια. Ερωτευμένη με τον Jake για λόγους εμφανείς και με αμέριστο θαυμασμό στην Rachel, είχα πάει με υψηλές προσδοκίες.

Όχι παιδιά όχι, cut cut, πάμε πάλι από την αρχή. Κουραστική, με μικρές κορυφώσεις και σκηνές που απλά γέμιζαν τον χρόνο. Στη μέση της ταινίας έβγαλα το κινητό μου και έπαιζα γιατί ήξερα το τέλος, το χα φανταστεί. Και δεν υπάρχει χειρότερο όταν τελειώνει η ταινία και έχεις πέσει μέσα. Δηλαδή εσύ και ο σκηνοθέτης που θα βγάλει τα μαλλιοκέφαλα του έχετε τα ίδια μυαλά και την ίδια έμπνευση. Και κάπου εκεί σκέφτεσαι τι σου λείπει και δεν έχεις κάνει καριέρα ακόμα.

Σενάριο χιλιοπαιγμένο με αναμενόμενη πλοκή και έκβαση. Η κολλητή μου μού ανέφερε ότι ο Jake πάει για όσκαρ! Ελπίζω να εννοεί ομορφιάς γιατί με το ρόλο του στην ταινία αυτή δεν πάει ούτε μέχρι το περίπτερο.

Αν ήταν να την βαθμολογήσω θα έβαζα ένα 6/10 μόνο και μόνο επειδή…Jake είναι αυτός.

Αυτές ήταν οι ταινίες που είδα μέσα στον μήνα Ιούλιο, πείτε μου κάτω σε σχόλια αν είδατε καμία από αυτές και αν συμμερίζεστε την άποψή μου! Θα χαρώ πολύ να ακούσω και την δική σας άποψη, αν αυτή είναι διαφορετική.

Μέχρι την επόμενη φορά,

Yours, K.

3 thoughts on “July Movies: The Southpaw & Mr. Holmes [Review]

  1. Δεν εχω δει καμία απο τις ταινιες για να εχω άποψη, αλλά η κριτική σου για αυτές ειναι πραγματικά απολαυστική !

    Like

Leave a Reply

