10 + 1 Random Facts About Me

* Κεντρική εικόνα από εδώ

Η Ελένη από το Overtheplace είχε μια πολύ όμορφη ιδέα με σκοπό να γνωριστούμε μεταξύ μας οι bloggers. Είμαι και εγώ καινούρια στο θαυμαστό αυτό κόσμο και μου άρεσε πολύ η ιδέα της σύμφωνα με την οποία θα αναφέρουμε 11 χαρακτηριστικά του εαυτού μας έτσι ώστε να γνωριστούμε λίγο καλύτερα. Πάμε λοιπόν να δούμε τα δικά μου 11 χαρακτηριστικά.

  1. Μίλησε κανείς για καφέ; Γιατί αν μίλησε θέλω και εγώ. Παραγγέλνετε καφέ; Ένα φρέντο εσπρέσσο μέτριο θα ήθελα, ευχαριστώ. Καφέ για το δρόμο κανείς; Ναι εγώ έναν cappuccino latte με μπόλικη κανέλα. Αυτή είμαι εγώ. Θέλω καφέ κάθε στιγμή της ημέρας και το μότο μου είναι ότι κάθε ώρα είναι ώρα για καφέ. Στο σπίτι, στο γραφείο, στην παραλία, στην στάση, στο ταξίδι, στο πλοίο, στο αμάξι, στο τρένο, στην καφετέρια (σαφώς), στα ψώνια…Πίνω στάνταρ 2 καφέδες την ημέρα και από κει και πέρα το όριο κυμαίνεται μέχρι 3 την ημέρα.
981f69773dda6334574241004b1bb121
Πηγή: http://www.pinterest.com/el3naliv/coffee-addicted/

2. Ήθελα να σπουδάσω ψυχολογία, αλλά η τύχη και ο βαθμός που έβγαλα με οδήγησαν στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών από το οποίο αποφοίτησα πέρυσι.

3. Είμαι μοναχοπαίδι και έχω γεννηθεί την τελευταία μέρα του χρόνου. Είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν και άλλοι που έχουν γενέθλια 31 Δεκέμβρη αλλά σας παρακαλώ εμφανιστείτε!

u-lonely-broken-angle-by-DjCh-Uha-N
Πηγή: djchuhan.com

4. Κάνω μεταπτυχιακό στο ίδιο τμήμα από όπου αποφοίτησα. Ο τίτλος του είναι Ψηφιακά Μέσα και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης και πλέον βρίσκομαι στην τελική ευθεία. Μου μένει μόνο η διπλωματική μου η οποία θα ασχολείται με την πρακτική του Crowdsourcing.

5. Με λένε Κορίνα και με έχουν βαφτίσει Κυριακή-Διονυσία. Μην με ρωτήσετε τίποτα επ’αυτού.

names
Πηγή: http://www.flipinayweeblether.com

6. Μ’αρέσουν πολύ τα καλλυντικά, θέλω να δοκιμάσω ό,τι υπάρχει στο εμπόριο. Και αυτό δεν είναι υπερβολή παιδιά μου. Το καλύτερο δώρο που μπορεί να μου κάνει κανείς είναι ας πούμε μια δωροεπιταγή για τα Sephora ή τα Hondos Center.

makeup-little-mermaid-meme-pinterest
Πηγή: alittlebitoflaceandalotofdrama.wordpress.com
callout
Πηγή: makeupaddiction.com

7. Τον ελεύθερό μου χρόνο ασχολούμαι με τη διαιτησία στο άθλημα της πετοσφαίρισης. Σε όσους το λέω μένουν με το στόμα ανοικτό, αλλά ναι υπάρχουμε και μεις. Είναι κάτι με το οποίο εκτονώνομαι και το αγαπώ πολύ.

8. Μ’αρέσουν πολύ τα ταξίδια με το τρένο, περισσότερο από κάθε άλλο μέσο. Μπορώ να απολαμβάνω διαδρομές, τοπία και τοποθεσίες για ώρες και όλο αυτό με ηρεμεί.

9. Έχω τελειοποιήσει τις σπουδές μου στο αρμόνιο και την Αρμονία και Θεωρία της Μουσικής. Μάθε τέχνη και άστηνα και αν πεινάσεις πιάστηνα.

10. Είμαι τελειομανής και μανιακή με την τάξη και την καθαριότητα. Ευχή και κατάρα μαζί.

cleaning_addict_postcard-r2fc0c8f5231c4649bfa0839a10ee4900_vgbaq_8byvr_512
Πηγή: http://www.zazzle.com

11. Μια παραξενιά που έχω είναι ότι αν μου πεις βάλε και φάε είμαι ικανή να μείνω νηστική. Πάντα θέλω κάποιος άλλος να μου βάζει να φάω. Το κακομαθημένο παιδί.

Το post έμπνευση και προτροπή: overtheplace.wordpress.com

16 thoughts on “10 + 1 Random Facts About Me

    • Για το 9, όταν έβγαιναν οι βαθμοί μας Πανελλήνιες εγώ έδινα εξετάσεις για να τελειώσω 😛 Καλά για το 11 δεν το συζητώ, τρελό δεν λες τίποτα! Ναι το χω δει, απλά ζηλεύω 😦

      Like

  1. 1. Τελικά είμαστε πολλοί αυτοί που λατρεύουμε τον καφέ!!!
    7. Αχ, από τα αγαπημένα μου αθλήματα το volley!!! Κι όσο για τους διαιτητές, νομίζω ότι κάθεστε στην καλύτερη θέση! 😛
    10. Κατάρα δε λες τίποτα! Το’ χω κι εγώ αυτό με την καθαριότητα!!

    Υ.Γ. Σου αφήνω το link με τις δικές μου απαντήσεις, γιατί το καταχώνιασα σε μια άκρη στο blog μου με αποτέλεσμα να μην εμφανίζεται στην Αρχική Σελίδα 😦
    https://siggrafikitrela.wordpress.com/10-1-random-facts-about-me/

    Liked by 1 person

    • 1. Χαίρομαι που βρίσκω ανθρώπους να συμμερίζονται την τρέλα μου με τον καφέ.
      2. Παίζεις volley;
      3. Dettol+εγώ= l.f.e.

      Πάω να δω και τα δικά σου 🙂

      Like

Leave a Reply

