August 2015 Favorites

*Κεντρική φωτογραφία από εδώ.

Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν. Κάπως έτσι φτάσαμε και στο τέλος του καλοκαιριού, αλλά δεν πτοούμαστε! Πάμε να δούμε μαζί τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Αύγουστο, τα προϊόντα δηλαδή που με συντρόφευσαν καθ’όλη τη διάρκεια των διακοπών μου και δεν με απογοήτευσαν.

1. Garnier Pure Active Fruit Energy Gel Καθαρισμού 

 11911820_10207663500409792_2036347956_n

Την πρώτη βδομάδα των διακοπών μου την πέρασα σε ένα camping στο Αίγιο. Εκεί μοιράζεσαι την τουαλέτα με τους υπόλοιπους. Ένα πρωινό με την τσίμπλα στο μάτι, πάω στις κοινόχρηστες τουαλέτες και δίπλα μου πλενόταν μια άλλη κοπέλα. Το μάτι μου έπεσε στο σαπούνι που χρησιμοποιούσε, ένα της Garnier. Το αποθήκευσα στην μνήμη μου και όταν πήγαμε για τα ψώνια της ημέρας, το έψαξα στα ράφια του σούπερ μάρκετ και επέλεξα να αγοράσω αυτό που ανταποκρινόταν στις ανάγκες της επιδερμίδας μου. Η κοπέλα είχε πάρει τη μπλε συσκευασία και εγώ πήρα την πορτοκαλί.

Σύμφωνα με τον επίσημο ιστοχώρο της Garnier και τη σελίδα του προϊόντος το Pure Active Fruit Energy είναι ένα αφρώδες σαπούνι εστιάζει στην εξάλειψη των ατελειών και μειώνει την εμφάνιση ορατών πόρων με σκοπό την αναζωογόνηση της επιδερμίδας. Περιέχει σαλικυλικό οξύ και είναι εμπλουτισμένο με γκρέιπφρουτ, ρόδι και με ένα παράγωγο βιταμίνης C.

Με το που γύρισα, το χρησιμοποίησα αμέσως. Πράγματι η αίσθηση που αφήνει είναι αυτή της δροσιάς και η μυρωδιά του είναι μια ευχάριστη φρουτένια μυρωδιά. Δεν κάνει αρκετό αφρό αλλά δεν με ένοιαξε ιδιαίτερα. Όσον αφορά τις ατέλειες, μπορώ να πω ότι ενήργησε πολύ καλά στην επιδερμίδα μου. Από κει και πέρα το χρησιμοποιούσα πρωί με το που ξυπνούσα και η επιδερμίδα μου φαινόταν αρκετά τονωμένη, ενυδατωμένη και μοσχοβολούσε. Μετά το χρησιμοποιούσα στο καθημερινό μου ντουζ για να καθαρίσω πλήρως το πρόσωπό μου από αντηλιακές κρέμες, ρύπους κτλ.

Μετά από 20 μέρες περίπου χρήσης, έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη από αυτό το προϊόν. Πωλείται στα ράφια των super markets και αν θυμάμαι καλά έχει κοντά στα 5 ευρώ. Οπότε αν κάποια θέλει ένα gel καθαρισμού φτηνό, με ωραίο άρωμα και μια αρκετά ικανοποιητική δράση, της το προτείνω ανεπιφύλακτα.

+ Άρωμα, αίσθηση, τιμή, δράση

– Ξέρω ότι υπάρχουν κάποιες κοπέλες που συνδυάζουν τον πολύ αφρό με σωστό καθαρισμό. Αν είστε μία από αυτές, τότε δεν θα σας αρέσει.

2. Hydra Match – 24ωρη Κρέμα Ενυδάτωσης Με Ματ Αποτέλεσμα

11938944_10207663447048458_1664232443_n

Δεύτερο προϊόν από Garnier. Μπορώ να πω ότι είχε την τιμητική της αυτή η εταιρεία το καλοκαίρι. Όταν πλέον εγκατέλειψα το camping και πήγα στο εξοχικό μου επισκέφθηκα τον Βασιλόπουλο γιατί είχε 50% στα Garnier προϊόντα και ήθελα το Micellaire νεράκι που σας έχω αναφέρει σε προηγούμενο post. Απογοητεύτηκα όταν δεν το βρήκα στο ράφι, ούτε καν να φαίνεται ότι έχει τελειώσει. Ενώ στην προωθητική αφίσα υπήρχε, στα ράφια ούτε καν. Και πήγα σε 2 Βασιλόπουλους 😛 Και επειδή ήθελα να εκμεταλλευτώ το 50% πήρα την ενυδατική κρέμα Hydra Match για ματ αποτέλεσμα μόλις 3 ευρώ!!

Μετά από 15 μέρες χρήσης έχω να πω ότι ταιριάζει πολύ καλά στην επιδερμίδα μου (λιπαρή με τάσεις ακμής). Προσφέρει ένα ματ τελείωμα, μυρίζει υπέροχα, έχει μαλακή υφή και απλώνεται εύκολα. Περιέχει πράσινο τσάι αλλά δεν έχει αυτή την έντονη μυρωδιά του.

Κάθε πρωί, αφού έπλενα το πρόσωπό μου με το gel της Garnier που σας ανέφερα παραπάνω, έπαιρνα λίγη ποσότητα που αρκεί και την τοποθετούσα σε όλο το πρόσωπο. Μετά άφηνα λίγο χρόνο να απορροφηθεί, όσο δηλαδή έπαιρνα το πρωινό μου και μετά τοποθετούσα την αντηλιακή μου. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε και ενυδατική και αντηλιακή, συνήθως οι αντηλιακές έχουν ενυδατικά στοιχεία, αλλά ο συνδυασμός αυτών των δύο κρεμών που είχα (θα σας αναφέρω και την αντηλιακή μου σαφώς) δεν βάραινε το πρόσωπο και ούτε το έκανε να φαίνεται λιπαρό.

Αν θέλετε μια φτηνή ενυδατική με σούπερ υφή και άρωμα και ματ τελείωμα, αυτή της Garnier θα σας ανταμείψει.

+ Τιμή, υφή, αποτέλεσμα, άρωμα

– Δεν βρήκα κάτι αρνητικό για αυτή την κρέμα.

3. Noxzema Neutral – Αφρόλουτρο

noxzema-αφρόλουτρο-750ml
Πηγή: http://www.teddy.gr

Για τις διακοπές επέλεξα για αφρόλουτρο της Noxzema το Neutral. Γενικά μ’αρέσουν οι μυρωδιές “καθαριότητας” στα αφρόλουτρα και στα σαμπουάν και αυτό το αφρόλουτρο την έχει. Κάνει πλούσιο αφρό, αφήνει απαλή την επιδερμίδα και νιώθεις ρε παιδί μου την καθαριότητα. Είναι από τα καλύτερα αφρόλουτρα που έχω δοκιμάσει και αν η τιμή του είναι απαγορευτική ( μα πότε πήγαν 5-6 ευρώ τα αφρόλουτρα; ) , το ξαναπαίρνω συνεχώς, ειδικά τα καλοκαίρια.

+ Άρωμα, δράση, αίσθηση απαλότητας που αφήνει

– Τιμή

4. Noxzema Outlast – Roll on 11912912_10207663500609797_1099757254_n

Μαζί με το αφρόλουτρο προμηθεύτηκα από την ίδια εταιρεία και το αποσμητικό μου. Αυτή τη φορά όμως αντί για το Adapt που είναι πάντα η πρώτη μου επιλογή, προτίμησα το Outlast. Δεν ξέρω τι να πω για την μυρωδιά του (citrus)…μου θυμίζει φρεσκάδα, καθαριότητα και μένει για πάρα πολλές ώρες. Προστατεύει, καταπραύνει και σε κρατάει “καθαρή” αρκετές ώρες. Όλοι με ρωτούσαν τι ναι αυτό που μυρίζει ωραία πάνω μου και όταν τους έλεγα το αποσμητικό μου δεν το πίστευαν. Από δω και πέρα Outlast, Adapt η σειρά 😛

+ Άρωμα, διάρκεια

– Το έβαλα με μαύρη μπλούζα και άφησε λεκέ. Ίσως αν το αφήνω να στεγνώνει να μην αφήνει.

7. Bronzer Honolulu – W7

0033638_l
Πηγή: http://www.fragrancedirect.co.uk

Όχι δεν είχα bronzer στο χωριό μου, αλλά αν είχα σίγουρα θα θελα το Honolulu από W7. Το προμηθεύτηκα από τον Χαρμάνη που σας έχω ξανά αναφέρει και κόστιζε 7-8 ευρώ περίπου. Το χα δει γενικά σε βίντεο στο YouTube και έτσι είπα να το δοκιμάσω και εγώ. Ταίριαξε τέλεια στην επιδερμίδα μου, έδενε με κάθε μου μακιγιάζ και δεν έβαζα καν ρουζ. Το χρώμα που φαίνεται στην φωτογραφία δεν είναι ακριβώς αυτό που βγαίνει προφανώς, με αρκετό blending έχεις ένα πολύ φυσικό και ζεστό αποτέλεσμα. Είναι σταθερό και απλώνεται τέλεια. Έρχεται με το βουρτσάκι που βλέπετε αλλά εγώ δεν το χρησιμοποιώ, δεν το βολεύτηκα.

+ Χρώμα, απόδοση, σταθερότητα

– Θεωρώ την τιμή του λίγο τσιμπημένη.

6. Camping Life

11939886_10207663535130660_943144190_o

Είχα ξεχάσει πόσο μου αρέσει η αίσθηση της ζωής στο camping. Είχαμε να κάνουμε 3 χρόνια και φέτος αποφασίσαμε να επανέρθουμε δριμύτεροι. Μείναμε 10 μέρες στην Τέμενη, μια παραλιακή τοποθεσία κοντά στο Αίγιο, σε οργανωμένο camping με ιδιόκτητο τροχόσπιτο. Αγάπησα ξανά την ελευθερία που σου προσφέρει η ζωή κοντά στην φύση. Κάθε πρωί ξυπνούσα και λίγο πιο χαρούμενη και απολάμβανα την κάθε στιγμή. Ιδανικά θα ήθελα κάθε χρόνο να κάνω camping και κάπου αλλού. Όσοι είστε φανατικά κατά του Camping και δεν το χετε δοκιμάσει, κάντε ένα κόπο για μένα και δεν θα χάσετε. Ειδικά όταν το συνδυάσετε και με καλή παρέα προβλέπεται να ζήσετε τις καλύτερες διακοπές της ζωής σας.

+ Ελευθερία, Ηρεμία, Περισυλλογή, Ομαδικότητα/συλλογικότητα αλλά και απομόνωση, Νέες γνωριμίες, Νέες γνώσεις

– Κουνούπια, Η περίπτωση των γειτόνων με ανήσυχα παιδιά, Η περίπτωση της μη τήρησης των βασικών συνθηκών υγιεινής.

7. Το μάτι του βοριά – Χρυσηίδα Δημουλίδου

11937923_10207663640333290_272511482_n

Ξέρω ότι γενικά στην ατμόσφαιρα υποβόσκει μια απέχθεια προς τα βιβλία της. Εγώ μπορώ να πω πως έχω διαβάσει αρκετά δικά της βιβλία, κάποια τα μίσησα παντελώς και κάποια μου άρεσαν αρκετά. Το καινούριο της βιβλίο με τίτλο “Το μάτι του Βοριά” ανήκει στην δεύτερη κατηγορία. Το διάβασα μέσα σε ένα 24ωρο. Δεν θα πω πολλά, μπορεί κάποιος/α εκεί έξω να θέλει να το διαβάσει. Εγώ αυτό που έχω μόνο να πω είναι, ότι δεν θεωρώ κανένα βιβλίο χάσιμο χρόνου, αντιθέτως θεωρώ ότι ακόμα και ένα βιβλίο που δεν μας αρέσει εν τέλει, μας έχει μάθει κάτι.

Υ.Γ. Στη φωτογραφία φαίνεται και η αντηλιακή μου (είναι και για πρόσωπο και για σώμα) που σας ανέφερα ότι χρησιμοποιούσα μαζί με την ενυδατική της Garnier.

8. Ναύπλιο

11911958_10207663640133285_733090081_n
Τολό

Ανάμεσα στις διακοπές μου έκανα και 2 στάσεις στο Ναύπλιο. Είχα ξεχάσει πόσο μαγευτικό είναι. Ειλικρινά δεν χόρτασα τις 2 φορές που πήγα τα σοκάκια με τα όμορφα μαγαζιά, τα πεντανόστιμα γλυκά, τα γραφικά καφέ, τις όμορφες παραλίες και το πλακόστρωτο της πλατείας που τόσο αγαπώ. Δρέπανο, Πλάκα, Τολό, Αγ. Ανδριανός…Ήταν πραγματικά μια πανέμορφη απόδραση.

9. Νερό με δυόσμο και lime σε σούπερ ντούπερ μπουκάλι

Αγαπημένη συνήθεια καλοκαιριού ήταν όπου πηγαίνω να παίρνω μαζί μου το νέο μου απόκτημα. Ιδού!

11908059_10207663735415667_540465603_n

Δεν είναι γλυκούλι; Έχει γίνει μόδα πια. Εγώ του προσέθεσα νεράκι παγωμένο, μια φέτα lime και δυόσμο. Απίστευτος συνδυασμός, αντιοξειδωτικός και δροσερός. Ό,τι πρέπει για την παραλία, το άραγμα στο μπαλόνι ενώ διαβάζεις το αγαπημένο σου βιβλίο ή η καλύτερη παρέα όσο τσεκάρεις τα social media. True story.

Υ.Γ. Δυόσμο και lime βρήκα στον Βασιλόπουλο που έχει και του πουλιού το γάλα.

10. Lip Butter Vanilla & Macadamia – Liposan

11910774_10207663441408317_526474589_n

Εντυπωσιακό. Έχει βαρεθεί να βρίσκεται στην εσωτερική θήκη κάθε τσάντας. Κάθε πρωί πριν το κραγιόν για ενυδάτωση χειλιών και κάθε βράδυ για τον ίδιο λόγο και πάντα στην τσάντα για ενυδατωμένα χείλη όλη τη μέρα. Άπαικτο άρωμα. Θα εκμυστηρευτώ πως τα βράδια μαστουρώνω.

+ Δράση, άρωμα, τιμή, συσκευασία

– Χεράκι μέσα; Όχι όχι. Εγώ χρησιμοποιώ πινελάκι καθαρό πάντα, ακόμα και στο δρόμο έχω βρει ένα της Avon που κλείνει κάπως και το τοποθετώ με αυτό.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα του μήνα Αυγούστου. Ελπίζω να σας άρεσαν. Περιμένω κάτω στα σχόλια να ανταλλάξουμε απόψεις για αυτά και για ό,τι άλλο θέλετε. Να έχετε μια όσο το δυνατόν πιο ομαλή προσγείωση στην καθημερινότητα και καλό φθινόπωρο!

Σας φιλώ,

Κ.

Leave a Reply

