Φθινόπωρο 2015: Τι να βάλω;

Έχω μιλήσει σε άλλο post για το φθινόπωρο και το πόσο προσπαθώ να το συμπαθήσω. Ένας από τους λόγους που δεν το συμπαθούσα ήταν και τα ρούχα. Να βάλεις κοντομάνικο; Να βάλεις μακρυμάνικο; Να πάρεις ψιλό μπουφανάκι; Να πάρεις ζακέτα; Μήπως να κατεβάσεις τις γαλότσες; Ανοιχτό ή κλειστό παππούτσι; Αν βάλω μπότες θα ναι too much; Αν σας θυμίζει κάτι όλο αυτό, συνεχίστε να διαβάζετε.

Βρήκα λοιπόν το θάρρος, μέσα σε όλη αυτή την προσπάθεια που γίνεται να αγαπήσω το φθινόπωρο, να ψάξω να βρω συνδυασμούς ρούχων που θα μας βγάλουν ασπροπρόσωπες αυτές τις “δενεχωτιναβάλω” μέρες της εποχής αυτής.

1. Boyfriend Jeans. Δεν μπορεί να μην έχεις παρατηρήσει το χαμό που γίνεται γύρω σου. Παρασύρθηκα στην γλυκιά δίνη των boyfriend jeans και γω μόλις προσφάτως. Απέκτησα ένα λίγο σκουρόχρωμα από τα Zara, γύρω στα 35 ευρώ. Από τότε δεν ξεκολλάει από πάνω μου. Πάει με όλα. Και όταν λέω με όλα εννοώ με όλα. Θα σας πω και 2-3 συνδυασμούς που έχω κάνει τελευταία και μου άρεσαν: α. με all star και φαρδιά κοντομάνικη μπλούζα με λεπτό ύφασμα, β. με γόβα και πουκαμίσα, γ. με all star και μπλούζα με 3/4 μανίκι. Στην φωτογραφία από κάτω θα το δείτε τέλεια συνδυασμένο με κοντό μποτάκι στο πιο in χρώμα αυτής της εποχής.

large

2. Ντάμα καρώ! Ναι καλά κατάλαβες. Τα πουκαμισάκια τα καρώ είναι η επόμενη επιλογή. Με απλό τοπ από μέσα και ένα μακρύ κολιέ, κολλητό τζην και sneakers, σίγουρα, δεν θα περάσεις απαρατήρητη.

large (1)

3. Μπάμπης ο υδραυλικός. Σαλοπέτα. Ευκολοφόρετο και ύπουλα σέξυ (ουψ μου έπεσε μια τιράντα). Είτε επιλέξεις μπλουζάκι με κοντό μανίκι είτε με μακρύ, η σαλοπέτα θα ναι εκεί να σε στηρίξει. Να σημειωθεί ότι πέρα από sneakers, οι σαλοπέτες πάνε τέλεια και με γόβες. Ω ναι, τολμήστε το!

large (2)

4. Δερμάτινα παντελόνια. Τα αγαπήσαμε. Και τα άτιμα είναι πάντα εδώ. Ένας κομψός συνδυασμός για κάτι πιο βραδινό και επίσημο τα θέλει με μονόχρωμο τοπ, πέδιλα και αμάνικο μακρύ “δενξέρωπωςλέγεταιαλλάτοθέλω” (βλ. φώτο).

large (3)

5. Skinny ψηλόμεσα Jeans, γόβα και πουκαμίσα. Καταρχήν πουκαμίσες, πόσο στη μόδα είστε τελοσπάντων; Πήρα μια από τα H&M ,γύρω στα 10 ευρώ, άσπρη με γεωμετρικά σχέδια και πιο ευκολοφόρετο ρούχο δεν είχα ποτέ μου.

large (4)

6. Τα σακάκια πάνε καλύτερα σε μας τις γυναίκες. Απογειώνουν και το πιο απλό ντύσιμο. Ιδανικά για αυτές τις νύχτες που δεν θες μπουφάν αλλά δεν φτάνει και η ζακέτα ρε αδερφέ.

large

7. Οι ψηλές μπότες. Ακόμα όχι. Αλλά σύντομα ναι και πολύ ναι!

large (5)

8. Όλα τζην. Τζην παντελόνι, τζην πουκάμισο και τα αγαπημένα σου sneakers. Δεν είναι μια οπτασία;

large (6)

9. Δεν μπορώ να σας πω πόσο αγαπώ αυτό το boho style στα κορίτσια που ξέρουν να το υποστηρίζουν. Αυτές οι μπλούζες που δεν είναι ούτε καλοκαιρινές, ούτε χειμωνιάτικες πόσο τέλειες; Θα τις λέω φθινοπωρινές.

large (7)

10. Τέλος total black look με τζην μπουφάν. Ο πατέρας μου με λέει γυφτάκι, εγώ γυρίζω το κεφάλι αλλού.

Processed with VSCOcam
Processed with VSCOcam

That’s all folks.

See you around,

K.

Όλες οι φωτογραφίες προέρχονται από το we heart it και δεν μου ανήκει καμία.

10 thoughts on “Φθινόπωρο 2015: Τι να βάλω;

  1. ΥΠέροχες και γεμάτες έμπνευση η φωτο, σίγουρα κάποια από αυτά θα τα φορέσω το φθινόπωρο!!! Πουκαμίσα πήρα κι εγώ μία πάμφθηνη Η&Μ και πραγματικά είναι τέλεια! Πάει με όλα!!!κάνεις άπειρα στυλ! Το μόνο που δεν τολμώ είναι σαλοπέτ με γόβα! Γιατί δεν ξέρω πού να τη βάλω: Γραφείο – No way. Για καφέ; Τοο dressy Για βράδυ; τα μέρη που βγαίνω είναι πιο laid back το θέλουν το all star τους :/

    Like

    • Εγώ την πήρα 9.90 από H&M. Δεν το πίστευα πραγματικά πόσο φθηνή ήταν. Μέχρι να πάω στο ταμείο νόμιζα ότι μου έκαναν πλάκα. Την έχω βάλει με τζην, με μαύρο παντελόνι, με φούστα, με παντελόνα…Θα πάω να προμηθευτώ και άλλες.

      Όσο για την σαλοπέτα με τη γόβα και γω γραφείο δεν θα το τολμούσα, ούτε καν για καφέ, αλλά για κάτι πιο βραδινό, αν δεν είχα και περπάτημα, θα τα συνδύαζα. Και γω χθες all starακι έβαλα για μπυρίτσα (δεν τα αποχωριζόμαστε ποτέ)!

      Υ.Γ.: Για να τα συνδυάσω όμως πρέπει να βρω μια ωραία σαλοπέτα που δεν έχω 😛

      Like

  2. Αγαπώ boho style και total black! Βέβαια, το έχω παρακάνει με τα μαύρα τελευταία και σκέφτομαι να βάλω λίγο χρώμα στη ζωή μου! Δερμάτινα δεν έχω βρει το θάρρος να βάλω, νομίζω ότι είναι για πολύ συγκεκριμένο στυλ, αλλά μπορεί εγώ να είμαι λίγο συντηρητική :p

    Liked by 1 person

    • Τα μαύρα είναι τέλεια. Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσω να ψωνίζω μαύρες μπλούζες. Το χω παρακάνει σε σημείο αηδίας. Τα δερμάτινα από την άλλη ή αρέσουν ή δεν αρέσουν. Μέση λύση δεν υπάρχει! 🙂

      Liked by 1 person

      • Να σου πω.Τα δερμάτινα μπουφάν μου αρέσουν πολυ.Δερμάτινο μπαντελονι με τίποτα!Σε άλλους μου αρέσει,αλλά πάνω μου καθόλου!

        Like

Leave a Reply

