4 September Favorites – Make up products

Κεντρική εικόνα από εδώ: weheartit.com

Πάει και ο Σεπτέμβρης. Καλό μήνα! Μην με ρωτήσετε πως νιώθω, δεν ξέρω. Απ’τη μια λιαζόμουν σε ξαπλώστρες, την άλλη πήγαινα ανάποδα στα στενά της γειτονιάς μου γιατί τα άλλα είχαν πλημμυρίσει (true story). Βέβαια σας μάζεψα εδώ για άλλο θέμα. Μα τα αγαπημένα Σεπτεμβρίου φυσικά, τα οποία αυτό το μήνα είναι αποκλειστικά προϊόντα μακιγιάζ. Δεν είναι πολλά γιατί προσπαθώ να τελειώσω τα προϊόντα του καλοκαιριού και μετά να πάρω καινούρια, οπότε ας ξεκινήσουμε!

1. Infallible Matte Foundation – L’Oreal Paris 

Είχατε δίκιο, όχι είχατε δίκιο. Όσες λέγατε ότι καλύτερο foundation για λιπαρές επιδερμίδες δεν υπάρχει, είχατε δίκιο. Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα και τα υπόλοιπα foundation που είχα στην κατοχή μου έχουν μπει σε δεύτερη μοίρα. Οικονομικό, matte αποτέλεσμα, πουδρένια υφή, υψηλή κάλυψη…τι άλλο να ζητήσω; Μόλις τελειώσει θα το ξαναπάρω, χωρίς δεύτερη σκέψη!

L'Oreal Infallible 24H-Matte Mattifying Infallible Foundation Podkład Matujący Długotrwały Niezawodny Loreal 11 Vanilla Youdeetah Opinie Test
Πηγή: http://youdeetah.blogspot.gr/2015/04/recenzja-loreal-infallible-24h-matte.html

2. Color Drama in pink so chic – Maybelline

Τα καινούρια μολύβια της Maybelline είναι ματ, έχουν υπέροχη απόδοση και διάρκεια και η τιμή τους σε κάνει να θέλεις να ολοκληρώσεις τη συλλογή τους με τη μία. Εγώ το απέκτησα στην απόχρωση “pink so chic” που νομίζω είναι και η πιο φθινοπωρινή. Το χρησιμοποιώ καθημερινά, στις πρωινές εμφανίσεις εφαρμόζω λίγη ποσότητα, ενώ στις πιο βραδινές παραπάνω. Σίγουρα θα ολοκληρώσω τη συλλογή τους.

IMG_1331
Πηγή: http://www.boheartsbeauty.nl

3. Volum’ Express Mascara – Maybelline

Γενικά με τις μάσκαρα δεν τα πάω καλά. Βαριέμαι να τις βάζω, να τις ξεβάφω μετά και γενικά κατά την εφαρμογή τους είμαι απρόσεκτη (εγώ το λέω γκαντεμιά) και γίνομαι χάλια κάθε φορά. Με άλλα λόγια, δεν έχει γεννηθεί ακόμα μάσκαρα που θα τα βάλει μαζί μου. Πρόσφατα σε μια από αυτές τις εξορμήσεις στο Hondos Center, έπεσε το μάτι μου πάνω στην Volum’ Express Mascara της Maybelline. Οικονομική, υπόσχεται όγκο στη στιγμή, εμπλουτισμένη με κολλαγόνο και ικανοποιητικό βουρτσάκι. Λέω δε βαριέσαι…φέρ’ την εδώ (συνήθως έτσι ψωνίζω εγώ). Μετά από ένα μήνα χρήσης είμαι αρκετά ικανοποιημένη (ποτέ δεν θα μαι φουλ ικανοποιημένη γιατί ενδόμυχα θα ήθελα να μη φοράω mascara ποτέ) και μόλις μου τελειώσει θα την ξαναπροτιμήσω. Δίνει όγκο, δεν προκαλεί κόμπους και στις 2 στρώσεις δεν “πέφτει” βαριά στα βλέφαρά μου. Value for money προϊόν σίγουρα.

volum-clasic
Πηγή: http://www.farmafullweb.com.ar

4. Stay natural concealer – Essence

Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με μαύρους κύκλους αλλά αυτό που μ΄άρεσε σε αυτό το προϊόν και αυτό που τελικά θέλω εγώ από ένα concealer, είναι το φως κάτω από τα μάτια. Κάθε φορά που το έβαζα ήταν λες και ξυπνούσα μετά από 12ωρο ύπνο. Δεν κάνει γραμμές και με μια απλή πούδρα στέκεται αναλλοίωτο για ώρες. Η συσκευασία του είναι πολύ πρακτική και δεν λερώνεσαι στην τοποθέτηση. Μια δοκιμή θα σας πείσει.

Επίσημη σελίδα προϊόντος: www.essence.eu

P5309753_zps840eac23
Πηγή: dawndugong.blogspot.com

Αυτά τα 4 προϊόντα έχουν κατακτήσει επάξια μια θέση στην καθημερινή μου ρουτίνα μακιγιάζ. Εσείς δοκιμάσετε τίποτα καινούριο αυτό το μήνα; Θα χαρώ να δω καινούρια προϊόντα και τις δικές σας προτιμήσεις.

Υ.Γ.:  Οι φωτογραφίες είναι από το διαδίκτυο γιατί δεν το έχω καθόλου με τη φωτογραφία. Αλλά i promise θα κάνω μια προσπάθεια να τις αντικαταστήσω με δικές μου όταν θα είμαι ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα.

xxx,

Κ.

2 thoughts on “4 September Favorites – Make up products

  1. Λοιπόν είναι η πρώτη φορά που διαβάζω post με καλλυντικά και θέλω να τα πάρω όλα! (Έχω πληρωθεί κιόλας:p) Το foundation είναι βαρύ? Ξέρεις τι, βάζω BBcream τώρα, αλλά όταν τελειώσει θα το κάνω switch με foundation, προτείνεις να πάρω αυτό? Τα μολύβια της Maybelline είναι τέλεια! Έχω το πιο ανοιχτό ροζ… (*πως τα ξύνεις?) Έχω δοκιμάσει όλες τις μάσκαρες(;) της Maybelline και η καλύτερη με διαφορά είναι η Rocket Volume, στην προτείνω να την έχεις υπόψιν σου 😉 Όσο για το concealer, I’m sold! Ήθελα κτ να κρατά για ώρες, φαίνεται ιδανικό! (btw τα sticks δεν κάνουν δουλειά:/ )

    Liked by 1 person

    • 1) To foundation αυτό “χτίζεται”. Με μια στρώση δεν είναι καθόλου βαρύ. Στο προτείνω ανεπιφύλακτα. Αλλά αν δεν θες να πάρεις foundation – γιατί δεν έχεις και θέμα εσύ στο πρόσωπο – θα σου πρότεινα και την BB του Korre στην light απόχρωση. Έχει τέλειο άρωμα, σύνθεση, spf 30 νομίζω και μέτρια κάλυψη. Αφού πληρώθηκες θα σου πρότεινα να πάρεις και τα δύο (μιλάμε μαζί να πηγαίνουν στα 23 ευρώ κάπου; Όσο ένα foundation μόνο του σε άλλες μάρκες. Του Korre από ηλεκτρονικό φαρμακείο φυσικά), για να έχεις επιλογές. Ορισμένα πρωινά σηκώνομαι και δεν θέλω να βάλω foundation, απλά δεν θέλω. Ή επειδή ρε παιδί μου θες να πας χαλαρά για έναν καφέ ή για ψώνια, κατάλαβες.
      2) Υπάρχουν στο εμπόριο μεγάλες ξύστρες.
      3) Θα την δοκιμάσω και αυτή, άντε να δούμε σε ποια θα καταλήξω 😛
      4) Τα sticks δεν μου άρεσαν και μένα ποτέ. Το concealer αυτό πρόσεχε όμως επειδή ξέρω ότι το χρησιμοποιείς και για κάλυψη εσύ, θα έλεγα ότι δεν κάνει. Τουλάχιστον σε μένα. Εγώ το παίρνω μόνο για φως κάτω από τα μάτια και πραγματικά σου λέω, δεν κοιμάμαι και φαίνομαι ότι έχω κοιμηθεί ώρες. Αν θες κάλυψη, mac pro longwear. Θα δώσεις το κατιτίς παραπάνω, αλλά θα σαι gg!

      Liked by 1 person

Leave a Reply

