Επιχείρηση: Καθαρισμός πινέλων

Κεντρική φωτογραφία από εδώ.

Σκεπτόμενη το επόμενό μου post, είπα να αναφερθώ στον τρόπο που καθαρίζω εγώ τα πινέλα μου. Σίγουρα υπάρχουν αναρίθμητα άρθρα, video, manuals, ηχητικά ντοκουμέντα κ.τ.λ. που αναφέρονται στο θέμα αυτό, αλλά είναι μια διαδικασία που ο καθένας την κάνει με διαφορετικό τρόπο και είναι ωραίο να εμπνέεσαι από τους υπόλοιπους.Δεν θα μπω στη διαδικασία να σας πω πόσο σημαντικό είναι να πλένουμε τα πινέλα μας. Είμαι σίγουρη ότι όλες μας το γνωρίζουμε αυτό. Θα προχωρήσω απευθείας στη διαδικασία.

(Ξέρω ότι υπάρχει διαφορετικός τρόπος καθαρισμού όταν πρόκειται για πινέλο με φυσική τρίχα και διαφορετικό όταν πρόκειται για συνθετική τρίχα, εγώ θα περιγράψω τον δεύτερο τρόπο, γιατί δεν έχω στην κατοχή μου πινέλα της πρώτης κατηγορίας).

Βήμα 1ο – Βρέχουμε τα πινέλα

Μαζέψτε όλα σας τα πινέλα στο χέρι (αν δεν χωράνε σε δύο δόσεις – όχι εγώ μια γνωστή μου) και βάλτε τα κάτω από το νιπτήρα με χλιαρό νερό να τρέχει και με τις τρίχες με φορά προς τα κάτω.

Βήμα 2ο – Προσθέτουμε καθαριστικό

Σε αυτό το βήμα η καθεμιά βάζει την πινελιά της ( χαχα το πιάσατε; ). Εγώ προσωπικά έχω περάσει από πολλά στάδια μέχρι να καταλήξω στο τρόπο που χρησιμοποιώ σήμερα, όμως δεν θα τα αναφέρω εδώ. Ο τρόπος στον οποίο κατέληξα είναι ο εξής. Από το κανάλι της Vanas Papadopoulou είδα ότι στα Jumbo πωλούνται γάντια σιλικόνης στο section με τα είδη μαγειρικής και κουζίνας. Αυτά τα γάντια είναι θαυματουργά. Πήγα και πήρα ένα σε μωβ χρώμα και τώρα αντί να τα τρίβω πάνω στο χέρι μου, τα τρίβω πάνω εκεί. Fun fact είναι ότι έχει σχεδιάκια καρδούλες πάνω που προεξέχουν και έτσι το πινέλο δεν τρίβεται σε λεία επιφάνεια. Επειδή δεν τα πάω και καλά με τις περιγραφές, μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ βλέποντάς το εδώ.

Οπότε έχουμε και λέμε μέχρι εδώ. Έχουμε βρέξει τα πινέλα και έχουμε φορέσει το γάντι. Το καθαριστικό που χρησιμοποιώ είναι το σαπούνι-μπάρα από Korres με άρωμα ρόδι. Τρίβω εκεί πάνω το πινέλο και μετά το τρίβω πάνω στο γάντι. Αφού τελειώσω με τη διαδικασία αυτή, το ξεπλένω καλά και αν χρειαστεί επαναλαμβάνω.

Το σαπούνι αυτό είναι για λιπαρές επιδερμίδες, έχει υπέροχο άρωμα, περιέχει εκχύλισμα ροδιού και αμυγδαλέλαιο και είναι 96.3 % φυσικό. Δεν καταστρέφει την τρίχα των πινέλων, τα καθαρίζει καλά και έπειτα μυρίζουν και τέλεια.

Βήμα 3ο – Στέγνωμα

Αφού έχω πλύνει όλα τα πινέλα, τα τοποθετώ πάνω σε μια πετσέτα προσέχοντας η θέση τους να μην επηρεάσει το σχήμα τους στεγνώνοντας. Ένας καλός τρόπος τοποθέτησης είναι ο παρακάτω (βλ. φώτο).

large (1)
Πηγή: http://weheartit.com/entry/165224124/search?context_type=search&context_user=sarahrgilmour&page=2&query=cleaning+brushes

Τα αφήνω να στεγνώσουν φυσικά και μετά τα τοποθετώ σε ένα βαζάκι και μέσα σε ένα ντουλάπι (όχι έξω εκτεθειμένα). Τα πλένω μια φορά τη βδομάδα, ειδικότερα όμως αυτό του foundation το πλένω μέρα παρά μέρα.

Επίσης θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ότι ανακάλυψα αυτό. Ε και φωνάζει από μακριά Κορίνα.

Εσείς πώς πλένετε και με τι καθαριστικό τα πινέλα σας;

xxx,

Κ.

2 thoughts on “Επιχείρηση: Καθαρισμός πινέλων

  1. τέλεια!!!!! και εγώ πήρα πρόσφατα το μαγικό γάντι (σε μωβ χρώμα κιόλας..χαχα). Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη αλλά είμαι σίγουρη ότι θα δουλέψει!! Καλημέρεεεεες ❤

    Liked by 1 person

Leave a Reply

