7 μέρες – 7 δημιουργικές στιγμές

Κεντρική φωτογραφία από εδώ: weheartit.com

Να μαι και εγώ!

Η έμπνευση: potepotetinkiriaki.wordpress.com

Το tag: metaphrasi.wordpress.com

Δευτέρα

Από τις πιο δύσκολες, για πολλούς, μέρες της εβδομάδας. Είναι η μέρα που συμβαίνουν πολλά περίεργα πράγματα μαζί: δεν ξυπνάς, δεν θέλεις να πας δουλειά, δεν έχεις τι να φορέσεις, σου σπάει η μάσκαρα, χάνεις το λεωφορείο, μπαίνει ελεγκτής, σου χύνεται ο καφές, 150 mail στη δουλειά, 9 μ.μ. ακόμα δουλειά και αν με αφήσετε θα συνεχίσω μέχρι να πιαστούν τα δάχτυλά μου. Σίγουρα η δημιουργική στιγμή σου πρέπει να είναι πολύ “δυνατή” αν θέλει να σε τραβήξει από το βάλτο που σε ρίχνουν οι Δευτέρες αυτού του κόσμου.

Θα περίμενε κανείς να βγω μια βόλτα, να διαβάσω μερικές σελίδες από το αγαπημένο μου βιβλίο, να αράξω με φίλους και να λέμε βλακείες. Όσοι με ξέρουν, δεν θα απορήσουν με το παρακάτω: την έχω στέψει ημέρα καθαριότητας και τακτοποίησης. Κάθε φορά που καθαρίζω το σπίτι μου, δεν υπάρχει τίποτε άλλο στο μυαλό μου. Βάζω τέρμα μουσική και πέφτω με τα μούτρα στη δουλειά. Και όλο αυτό το χαίρομαι. Ειδικότερα, το χαίρομαι όταν πέφτω στο κρεβάτι να κοιμηθώ και είναι όλα τακτοποιημένα και καθαρά.

Η καθαριότητα περιλαμβάνει τα βασικά (δεν κάνω γενική κάθε Δευτέρα, ήμαρτον). Σκουπίζω αυλές και δωμάτια, σφουγγαρίζω και καθαρίζω επιφάνειες και μπάνιο. Πλένω πινέλα μακιγιάζ, σφουγγαρίζω το κλιμακοστάσιο και αλλάζω πετσέτες/σεντόνια αν χρειαστεί.

Όλη αυτή η διαδικασία μου φέρνει μια βαθιά ικανοποίηση στο τέλος της ημέρας. Όχι δεν είμαι τρελή ή μπορεί και να μαι, who knows?

large (2)
Πηγή: http://weheartit.com/entry/200754647/search?context_type=search&context_user=nitaSchoko&page=14&query=Cleaning

Τρίτη

Έχουμε καθαρό και τακτοποιημένο σπίτι από χθες, οπότε σήμερα Τρίτη πρέπει να ξεκουραστούμε λίγο. Κάθε Τρίτη αυτό που επιλέγω πολλές φορές να κάνω είναι, γυρίζοντας από τη δουλειά, να πάρω έναν xl cappucino γλυκό με σιρόπι καραμέλας με την κολλητή μου ή και μόνη μου και να πάω σπίτι. Αν είμαι με την κολλητή μου παίρνουμε και κανα μπινελίκι σοκολατένιο και το κους-κους δεν έχει όρια. Αν είμαι μόνη μου επιλέγω να ανοίξω παράθυρα να μπει φως και οξυγόνο (και καυσαέριο), να διαβάσω τα αγαπημένα μου blogs, να χαζέψω στα social media, να γράψω στο blog μου κ.ά.

large (3)
Πηγή: http://weheartit.com/entry/202360803/search?context_type=search&context_user=dawsxn_&query=Mondays

Τετάρτη

Μετά την Παρασκευή, η Τετάρτη είναι από τις αγαπημένες μου μέρες. Σίγουρα θα παίξει ταινία. Τώρα στο σινεμά θα είναι; Στο σπίτι; Αναλόγως. Πάντως οι Τετάρτες έχουν ποπ κορν!

large (4)
Πηγή: http://weheartit.com/entry/202105031/search?context_type=search&context_user=mmusacchio87&page=2&query=Cinema

Πέμπτη

Να σας πω κάτι; Δεν μου αρέσει η Πέμπτη. Και επειδή δεν μου αρέσει η Πέμπτη, πρέπει να την κάνω να μοιάζει με Παρασκευή, οπότε βγαίνω. Είναι η μέρα της εβδομάδας που θα πάω για τον χαλαρό καφέ, την χαλαρή μπύρα, τα χαλαρά πιτόγυρα…γενικά χαλαρά καταλάβατε.

large (6)
Πηγή: http://weheartit.com/entry/202078971/search?context_type=search&context_user=ritterchen007&page=5&query=beer

Παρασκευή

Σηκώνομαι χαρούμενη αυτόματα, είμαι προγραμματισμένη. Οι Παρασκευές είναι ό,τι ήταν παλιά τα Σάββατα. Έξω, έξω και πάλι έξω. Συνήθως όχι χαλαρά. Θα πάμε σε κάποιο μαγαζί, θα πιούμε, θα χορέψουμε, θα γυρίσουμε το πρωί, τέτοια πράγματα.

large (7)
Πηγή: http://weheartit.com/entry/202114739/search?context_type=search&context_user=1DYinYang13&page=2&query=Friday

Σάββατο

Η μέρα που για άλλους σημαίνει ξεκούραση, για μένα σημαίνει γήπεδο. Σε άλλο post σας έχω πει ότι ασχολούμαι με το βόλευ και είμαι διαιτητής. Οπότε η δημιουργική στιγμή της ημέρας αυτής είναι όταν τα ξεχνάω όλα και ανεβαίνω στη σκάλα. Δεν θέλω σχόλιο για την φώτο.

large (8)
Πηγή: http://weheartit.com/entry/184179239/search?context_type=search&context_user=TsukiUsagi&query=referee

Κυριακή

Αυτή η μέρα με διχάζει. Αν δεν έχουμε εκλογές, γάμο, βάφτιση, έχουμε και λέμε: Τα πρωινά της είναι τα αγαπημένα μου, οι νύχτες της οι πιο καταθλιπτικές. Ενδιάμεσα γήπεδο πάλι. Το πρωί συνηθίζω να ξυπνάω νωρίτερα και να φτιάχνω στον εαυτό μου ένα πολύ γεμάτο πρωινό. Τα βράδια ηρεμώ διαβάζοντας ένα βιβλίο και προγραμματίζοντας την εβδομάδα μου κλαίγοντας.

large (10)
Πηγή: http://weheartit.com/entry/198850423/search?context_type=search&context_user=menia_amz&page=3&query=lazy+sundays
large (11)
Πηγή: http://weheartit.com/entry/201132769/search?context_type=search&context_user=RAINBOWZ_&query=lazy+sundays
large (9)
Πηγή: http://weheartit.com/entry/202136035/search?context_type=search&context_user=StrawberryHead&page=2&query=Friday

Κάπως έτσι κυλάει η εβδομάδα μου. Μέσα σε αυτές τις μέρες προσπαθώ να χώσω και τη διπλωματική μου αυτή την εποχή, αλλά δεν…

Προαιρετικά μπορείτε να διαβάσετε αυτό το post, ακούγοντας το παρακάτω. Εμένα μου κράτησε συντροφιά για όσο έγραφα.

xxx,

K.

8 thoughts on “7 μέρες – 7 δημιουργικές στιγμές

  1. Hello K,
    Καλώς σε βρίσκω! Έχω λατρέψει το όνομα του blog σου και ακόμα περισσότερο την περιγραφή καθώς η φράση “true story” βγαίνει από τα χείλη μου πολλές φορές την μέρα!
    Τι ωραία μας τα είπες στο post σου;! Εγώ την φασίνα την κάνω Πέμπτη, γιατί και εμένα κάτι με χαλάει, αλλά με χαλάει και η Δευτέρα γενικά είμαι ανάποδος άνθρωπος τελικά!
    Τέλος πάντων μην σε κουράζω, βάζω το τραγουδάκι στο τέλος του άρθρου σου να παίζει και σε αποχαιρετώ ευχόμενη να έχεις ένα υπέροχο βράδυ!!!! 🙂

    Liked by 1 person

    • Χαχα hello blogger της διπλανής πόρτας! Με άκουσες που σου χτύπησα; 😛 Χαίρομαι για όλα αυτά που σου αρέσουν. Η φασίνα πάντως είδες ε; Μπαίνει πάντα τις μέρες που κάτι μας χαλάει. Ελπίζω να σ’άρεσε και το τραγουδάκι! Καλή σου μέρα 🙂

      Like

  2. Το τραγουδάκι πολύ ωραίο,αλλά τώρα που το σκέφτομαι το ήθελα στην αρχή,για να διαβάζω παράλληλα!
    Αυτό το ποστάκι τελικά,που να το φανταζόταν η Σοφία που το σκέφτηκε,κυκλοφόρησε παντού!!Κι έλεγα οτι ήμουν η πρώτη που το έγραψε,και μπαίνω σε νέα σπίτια και το βλέπω παντού γύρω!!μεγάλη χαρά,έσπασαν λίγο και τα ατελείωτα βραβεία!!
    Πέμπτη κι εμένα είναι μάλλον η χειρότερη μου,και επειδή και ο άντρας δουλεύει μέχρι αργά,είναι γενικά μέρα απόλυτης χαλάρωσης,μέχρι εκεί που θα σιχαθείς και δεν θα αντέχεις άλλο!!
    καλώς σε βρίσκω!
    σε χαιρετώ!!!

    Liked by 1 person

  3. Καλησπέρα! Μα καθαρίζεις την Δευτέρα?? Πρέπει να είσαι το πρώτο άτομο που ξέρω :p Κι εγώ Τετάρτες πηγαίνω συνήθως cinema. Μήπως έχεις cosmote? Χαχα

    Επίσης, νομίζω στο έχω ξαναπεί (ή σκεφτόμουν να στο πω και δεν στο είπα ποτέ) ότι το χόμπι που έχει διαλέξει είναι πολύ μπροστά! Υπέροχη επιλογή φωτογραφίας!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για το post 🙂

    Liked by 1 person

    • Καλησπέρα. Εννοείται καθαρίζω Δευτέρα 😛 Πώς αλλιώς θα την πάλευα;
      Ναι έχω Cosmote, μα που το κατάλαβες; 😛
      Ευχαριστώ πολύ, αν σε ενδιαφέρει γίνεται μια σχολή τώρα, μπορείς να την τελειώσεις χωρίς απαραίτητα να ασχοληθείς!
      Να σαι καλά, καλό σου βράδυ!

      Liked by 1 person

  4. Τι ωραία εβδομάδα! θα ταυτιστώ απόλυτα με την καθαριότητα (μόνο που εγώ την κάνω Σάββατο για να πάει καλά και χωρίς άγχος το Σ/Κ) αλλά και με το τελευταίο, την προσμονή και τη μελαγχολία της Κυριακής! Φιλιά πολλά, ευχαριστώ που …πήρες τη σκυτάλη με το tag 🙂

    Liked by 1 person

    • Αν δεν είχα τα γήπεδα, παίζει να την έκανα και γω Σάββατο, να σου πω την αλήθεια!
      Αχ αυτές οι Κυριακές, θυμήθηκα Δημουλά τώρα!
      Φιλιά πολλά, καλό βράδυ!

      Liked by 1 person

Leave a Reply

