October Favorites 2015

Σε λίγες μέρες αποχαιρετάμε και το δεύτερο μήνα του φθινοπώρου. Μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα or what; Σε άλλο post θα σας αναλύσω πόσο πολύ μου αρέσουν τα Χριστούγεννα, αν και φέτος κάτι μου λέει πως θα πατήσω fast forward.

Έφτασε η μέρα λοιπόν που θα μιλήσουμε για τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε. Ξέρω, ξέρω τα περιμένατε πώς και πώς, οπότε δεν θα σας αφήσω να ανυπομονείτε. Πάμε να αρχίσουμε αμέσως!

1.Το πρώτο αγαπημένο για το μήνα Οκτώβριο είναι ένα πινέλο από Real Techniques. Αυτό του ρουζ. Το χω καιρό στην κατοχή μου, αλλά αυτό το μήνα είχε την τιμητική του. Με την CC Cream του Κορρέ και μια πινελιά ρουζ τοποθετημένη από αυτό το πινέλο ήμουν έτοιμη για γραφείο. Οι τρίχες του είναι συνθετικές και πάρα πολύ απαλές. Είναι 100% cruelty free και κάνει την τοποθέτηση του ρουζ εύκολη υπόθεση. Το σχήμα του βολεύει πάρα πολύ καθώς πάει και “κουμπώνει” στα ζυγωματικά. Enough said. Εμένα μου το χουν κάνει δώρο [παραγγελία από το εξωτερικό] αλλά πλέον….Glowbox e-shop. Με ευχαριστείτε μετά.
12179105_1919333894957754_346897917_n

2. Για τη διαδικασία του ντεμακιγιάζ χρησιμοποιώ δύο τρόπους. Όταν έχω χρησιμοποιήσει πολλά προϊόντα και έχω διάθεση και χρόνο να ξεβαφτώ χρησιμοποιώ το νερό Micellaire της Bioderma που έχω μιλήσει για αυτό. Όταν έχω βαφτεί ελαφρώς [π.χ. μια cc και ρουζ] και γυρίζω πτώμα από τη δουλειά, χρησιμοποιώ μαντηλάκια. Έχω δοκιμάσει αρκετά μαντηλάκια, όμως κατέληξα στης εταιρείας pom-pon τη ροζ συσκευασία, για μάτια και πρόσωπο, με υαλουρονικό οξύ. Απευθύνεται σε όλους τους τύπους δέρματος και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσο μαλακά είναι. Όσα δοκίμασα στο παρελθόν ένιωθα ότι μου ξηραίνουν το πρόσωπο, ενώ αυτά το τονώνουν και το ενυδατώνουν. Μετά και από τις δύο διαδικασίες πλένομαι κανονικά με σαπούνι, ακόμα και αν το προϊόν αναφέρει ότι δεν χρειάζεται ξέβγαλμα.

12182164_1919333961624414_1605833890_n12178985_1919333921624418_580190439_n

3. Σε μια εξόρμησή μου στο Βασιλόπουλο, προμηθεύτηκα μία κρέμα σώματος, τώρα για τα κρύα. Στο μυαλό μου είχα ότι ήθελα να ναι πολύ ενυδατική, αλλά χωρίς να αφήνει αυτή τη “γλίτσα” που λέω εγώ στο δέρμα και επίσης να έχει μια ζεστή μυρωδιά. Κατέληξα λοιπόν στην Cocoa Radiant από την Vaseline, η οποία περιέχει βούτυρο κακάο. Κόλλησα με τη μυρωδιά της η οποία μου θυμίζει ζεστή σοκολάτα. Στην πράξη έπαθα πλάκα. Είναι λεπτόρρευστη και απλώνεται πολύ εύκολα στο δέρμα. Θα περίμενε κανείς λόγω αυτού να μην είναι τόσο ενυδατική. Και όμως προσφέρει φοβερή ενυδάτωση, απορροφάται στο λεπτό και δεν αφήνει αυτή την γλίτσα που δεν μου αρέσει. Πραγματικά είναι μία από τις καλύτερες κρέμες που έχω δοκιμάσει ως τώρα και νομίζω θα με συντροφεύσει όλο το χειμώνα.

12188672_1919333984957745_1374226905_n

4. Μέσα στο μήνα προμηθεύτηκα από το bazaar βιβλίων στο Public του Πειραιά, το εικονιζόμενο βιβλίο. Δεν το έχω τελειώσει, αλλά ήθελα να το βάλω στα αγαπημένα γιατί δεν πάω πουθενά χωρίς αυτό. Έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον μου και όπου βρεθώ και όπου σταθώ συνεχίζω την ανάγνωση. Btw στο bazaar θα βρείτε πολλά ωραία βιβλία σε τιμές από 2-15 ευρώ νομίζω.

12188346_1919334004957743_175324120_n

5. Όσοι με ξέρουν δεν θα απορήσουν. Λατρεύω να βλέπω φωτογραφίες από γάμους. Μ’αρέσει να βλέπω δύο άτομα ερωτευμένα και ευτυχισμένα να ακτινοβολούν το συναίσθημά τους και αυτό να αποτυπώνεται [όσο το δυνατόν] με ένα κλικ σε ένα γυαλιστερό χαρτί. Όταν θέλω να συγκινηθώ ανατρέχω στον ιστοχώρο του Βασίλη Κουρούπη και χαζεύω τις φωτογραφίες του. Τον ανακάλυψα επειδή φωτογράφισε τον γάμο μιας αγαπημένης μου beauty blogger της Lousousou.

6. Κάτι που με ενθουσίασε είναι η σελίδα στο Facebook της make up artist Tal Peleg, μιας διαφορετικής καλλιτέχνιδας, η οποία δημιουργεί στα βλέφαρά της ό,τι μπορείς να φανταστείς. Και ενώ εγώ ακόμα δυσκολεύομαι με το eye liner εκείνη ζωγραφίζει έργα τέχνης.

Θα τα πούμε τον επόμενο μήνα,

xxx

K.

2 thoughts on “October Favorites 2015

Leave a Reply

