Χειμώνας 2015: Τι να βάλω;

Παρόλο που κάθε πρωί σκάει ο τζίτζικας, εγώ θα μιλήσω για την ντουλάπα του χειμώνα. Προχθές κατέβασα τα χειμερινά μου, τα οποία βέβαια με ένα μαγικό τρόπο πρέπει να τακτοποιηθούν στα συρτάρια, οπότε είπα να σας δείξω μερικές ιδέες για χειμερινά outfit. Πάμε να αρχίσουμε λοιπόν!

1. Η αβάσταχτη ελαφρότητα του casual

Πώς μπορεί να σαι και casual και chic ταυτόχρονα το χειμώνα; Προσθέτεις ένα τζην, ένα φούτερ, μπότες τύπου UGG και σκουφάκι. Είναι τόσο άνετος συνδυασμός και μια ασφαλής λύση για τα πρωινά στη δουλειά και τους απογευματινούς καφέδες.

large

2. Αγοροκόριτσο

Boyfriend τζην. Άσπρο πουκάμισο. Μάλλινο πουλόβερ. Και αυτό το τέλειο παλτό. Το αγαπώ αυτό το σύνολο. Και αυτά τα μαλλιά που σε λίγες μέρες θα έχω και εγώ!

large (2)

3. Total Black but…oops!

Τολμήστε το total black look συνδυάζοντάς το με μια τσάντα μεγάλη σε έντονο χρώμα. Θα σας αποζημιώσει.

large (3)

4. Ντάμα καρώ

Όσοι αγαπάνε τα καρώ να σηκώσουν το χέρι ψηλά! Σε συνδυασμό με άσπρο παλτό το καρώ δείχνει ακόμα πιο όμορφο. Μετρήστε στην παρακάτω φωτογραφία πόσα χρώματα υπάρχουν. Κι όμως 10′.

large (5)

5. Κάρω-τσέρη κάρω-τσέρη… 

Γίνομαι λίγο ανορθόγραφη γιατί αυτό μου θυμίζει το παρακάτω λουκ. Ρομαντική βόλτα με άμαξα. Καρώ πουκάμισο με πουλόβερ αυτό το χειμώνα θα φορεθεί πολύ. Αφήστε το πουκάμισο να φαίνεται έτσι και μην το στριμώχνετε από μέσα. Καρώ, μαύρο και άσπρο, κοιτάχτε τα πως πηγαίνουν καλέ, θα τρελαθώ! 😛

large (6)

6. Αλα Πάντσο

Αυτά τα σαν πάντσο τα αγαπώ. Πήρα 2 και τα χω καταβολευτεί. Σε κρατάνε ζεστή στο γραφείο, στο σπίτι, στην καφετέρια χωρίς θέρμανση (!) κτλ. Ειδικά για τώρα που ακόμα βλέπουμε και ήλιο; Ου, δεν το συζητώ.

large (7)

7. Βάλε χρώμα

Ένα από τα αγαπημένα μου trend είναι οι φούστες σε έντονα χρώματα, ειδικά αν τις συνδυάζεις με ουδέτερα χρώματα. Είναι σαν την τσάντα παραπάνω. Προσδίδουν στυλ και μια τσαχπινιά.

large (8)

8. Κολάν Merry Xmas

Τα κολάν πλέον έχουν καθιερωθεί κάθε χρόνο στη μόδα με διάφορες παραλλαγές. Φέτος φοριέται πολύ το παρακάτω στυλ που μου θυμίζει Χριστούγεννα. Από πάνω κάτι απλό για να μην δείχνει φορτωμένο.

large (1)

Ποιο θα τολμήσετε για τη σεζόν φθινόπωρο-χειμώνας 2015; 😛

Θα ήθελα πολύ να μάθω. Εγώ πάντως όλα!

xxx

Κ.

Δεν μου ανήκει καμία φωτογραφία και όλες είναι από το weheart it.

2 thoughts on “Χειμώνας 2015: Τι να βάλω;

Leave a Reply

