November Favorites 2015

Μπήκε ο μήνας των γενεθλίων μου επιτέλους! Τον αγαπώ τον Δεκέμβρη. Και κλείνει εκεί γιατί θα ακολουθήσει σχετικό post.

Πιστή στο μηνιαίο μας ραντεβού για τα αγαπημένα του μήνα, πάμε να δούμε μαζί ποια προϊόντα πρωταγωνίστησαν το μήνα Νοέμβρη.

  1. Για μας τις λιπαρές με τάσεις ακμής, το scrub προσώπου δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Και αυτό γιατί γδάρει τα σπυράκια και μεταφέρει τη μόλυνση με το τρίψιμο παντού. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε, απλώς με μέτρο. Εγώ μια φορά τη βδομάδα κάνω scrub και μία φορά μάσκα. Αρχές του μήνα προμηθεύτηκα ένα scrub επειδή το βρήκα πολύ οικονομικά στο Χαρμάνη. Την εταιρεία δεν την γνώριζα, αλλά με κέρδισαν τιμή και άρωμα. Τιμή 2 ευρώ και κάτι και άρωμα έλαιο argan και στα 150 ml. Είναι της εταιρείας Evoluderm Paris και λέγεται Gommage. Υπόσχεται ότι κάνει απολέπιση και παράλληλα ενυδατώνει. Απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα, ενώ προωθεί την κυτταρική ανανέωση του προσώπου. Είναι πλούσια σε γλυκερίνη για αυτό βοηθά την επιδερμίδα να μην χάνει τη φυσική της υγρασία. Πραγματικά είναι ένα προϊόν που θα αγοράσω ξανά και ξανά. Ένα scrub φοβερά ενυδατικό (σίγουρα χρειάζεστε ενυδατική μετά, όμως δεν ξηραίνει πολύ την επιδερμίδα). Αφήνει υπέροχο άρωμα, μαλακή και καθαρή επιδερμίδα και όλα αυτά με 2 ευρώ και κάτι.12312169_10208268597096831_616976889_n
  2. Ας περάσουμε τώρα στα μαλλιά και σε μία τυχαία αγορά που αποδείχθηκε χρυσή. Πήγα στα Jumbo και ήθελα ένα λαδάκι για τις άκρες των μαλλιών μου γιατί είναι αρκετά ταλαιπωρημένες. Και βρήκα argan oil (έχει την τιμητική του) και φυσικά το πήρα. Δεν περίμενα και πολλά καθότι από τα Jumbo και ενώ ήξερα ότι στο Χαρμάνη έχει μεγαλύτερη συσκευασία και πιο οικονομική σε σχέση με την ποσότητα, πήρα αυτό το μικρό να δοκιμάσω στα 50 ml. Είναι από αυτή την εταιρεία των Jumbo VICTORIA SILK TOUCH. Αφού στεγνώσω τα μαλλιά μου προσθέτω λίγη ποσότητα στις άκρες μου και πραγματικά τα μαλακώνει και τα κάνει ευκολοχτένιστα. Αν θέλετε ένα λαδάκι φτηνό για τις άκρες των μαλλιών σας, τότε δεν έχετε τίποτα να χάσετε. 12305854_10208268597456840_2112573076_n
  3. Σε μια εξόρμηση από τις πολλές στον Χαρμάνη, παρατήρησα ότι έχει το νεράκι ντεμακιγιάζ της Bioderma και πήρα για πρώτη φορά την κόκκινη συσκευασία για ευαίσθητες επιδερμίδες. Τόσο καιρό, σας το χω δείξει και εδώ, παίρνω το πράσινο για τις λιπαρές. Όμως είχε την κόκκινη συσκευασία τα 500 ml μόνο 10 ευρώ, ενώ την πράσινη 12 και είπα να πάρω την κόκκινη. Ντάξει δεν έχω λόγια, μη σας πω είναι και καλύτερο από το πράσινο. Ειλικρινά νομίζω πως πλέον έχω κατασταλάξει στον τομέα του ντεμακιγιάζ ότι δεν υπάρχει κάτι καλύτερο εκεί έξω. 12312277_10208268598176858_2099441262_n
  4. Επιστρέφουμε στα μαλλιά. Εγώ γενικά που δεν τους έβαζα τίποτα πέρα από σαμπουάν, τώρα έχω προμηθευτεί τα πάντα. Μάσκες, κρέμες, λάδια, ιστορίες… 😛 Έχω λιπαρά μαλλιά τα οποία δεν είναι και πυκνά για αυτό το λόγο. Οπότε ήθελα κάτι για πυκνότητα. Μια φίλη μου μου σύστησε της L’oreal την Elvive Fibralogy για πυκνότητα. Μυρίζει τέλεια, έχει χρώμα ροζ και προσφέρει τρομερή απαλότητα στα μαλλιά. Έχω παρατηρήσει και αλλαγή στην πυκνότητά τους αλλά όχι τρελά πράγματα. Εγώ βάζω μόνο στις άκρες και ό,τι περισσεύει το περνάω σε όλα τα μαλλιά. Παλαιότερα, όταν τα έβαψα για πρώτη φορά πήρα της SYOSS για βαμμένα μαλλιά, η οποία δεν ήταν τίποτα ιδιαίτερο. Τώρα με αυτή τη μάσκα είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Την χρησιμοποιώ 1 φορά την εβδομάδα, οπότε  – επειδή κάνει και 5-6 ευρώ – δεν χαλάω τρομερή ποσότητα. 12309383_10208268597776848_732006399_n
  5. Επόμενο προϊόν για τα μαλλιά είναι η κρέμα που πήρα για καθημερινή χρήση. Επειδή έκανα τα μαλλιά μου πρόσφατα ombre, ήθελα κάτι που να μαλακώνει τις άκρες σε κάθε λούσιμο χωρίς να τα βαραίνει ή να τα κάνει λιπαρά. Και αυτό το βρήκα στην κρέμα μαλλιών καθημερινής φροντίδας της Orzene με μπύρα και πράσινο τσάι. Απευθύνεται σε κανονικά μαλλιά και αυτό που την κάνει ιδανική είναι ότι έχει ultra light formula και έτσι ενδείκνυται για καθημερινή χρήση. Μυρίζει υπέροχα όπως όλα τα προϊόντα Orzene και νομίζω είναι από τα λίγα προϊόντα μαλλιών που η μυρωδιά του μένει αρκετά. Και αυτό το προϊόν το απλώνω στις άκρες οι οποίες μετά λάμπουν, είναι ενυδατωμένες και ανάλαφρες. Το πήρα στα 2-3 ευρώ από το Χαρμάνη. Σούπερ τιμή, σούπερ προϊόν.12308900_10208268597656845_1832327961_n.jpg
  6. Πάμε σε προϊόντα μακιγιάζ τώρα. Αγαπημένο κραγιόν του μήνα αναμφισβήτητα το Rebel της Mac. Είναι από τη σειρά με τα σατινέ κραγιόν, είναι ένα υπέροχο μωβ και τι άλλο να πει κανείς για τα κραγιόν της Mac. Μπορεί να είναι λίγο ακριβούτσικα, όμως η διάρκειά τους, η υφή τους και το άρωμά τους σε κάνουν να το ξεχνάς. Ειδικά η διάρκειά τους είναι η καλύτερη που έχω συναντήσει σε κραγιόν.12308877_10208268597896851_1820264717_n
  7. Και τέλος η πιο τέλεια προσφορά ήρθε μπροστά στα μάτια μου. Χαρμάνης. Max Factor. Όλα τα προϊόντα 1+1 δώρο. Πήρα 2 make up της σειράς lasting performance μόλις στα 16 ευρώ και τα 2. Ενώ έχω άπειρα make up, δεν μπόρεσαν να αντισταθώ. Δεν τα χα ξαναδοκιμάσει όμως εμπιστεύτηκα τα όσα έχω ακούσει για αυτά και επιβεβαιώθηκαν. Πήρα δύο διαφορετικές αποχρώσεις (αυτή που έχω δοκιμάσει είναι η 111). Κρατάνε πάρα πολύ, είναι ενυδατικά χωρίς να εμφανίζουν λιπαρότητα και απλώνονται πολύ εύκολα. Η κάλυψή τους είναι πολύ καλή. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα και θα σας έλεγα να εκμεταλλευτείτε την προσφορά του Χαρμάνη άμεσα.12309457_10208268597336837_29494996_n

Αυτά ήταν τα προϊόντα του μήνα που μας πέρασε τα οποία και αναδείχτηκαν σε αγαπημένα. Πείτε μου την άποψή σας, αν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο και πώς σας φάνηκε. Καλό μήνα και πάλι σε όλους! ❤

xxx,

K.

Leave a Reply

