Ποιες YouTubers παρακολουθώ [Μέρος 1ο]

Όσοι με γνωρίζουν θα ξέρουν ότι έχω πνιγεί σε ένα βουνό με papers και παρουσιάσεις και βιβλία κτλ. λόγω εκπόνησης της διπλωματικής μου. Η πιο ευχάριστη ώρα της ημέρας είναι εκείνη που ξαπλώνω (γύρω στις 3-4 το πρωί) για τον βραδινό μου ύπνο. Τότε κάτω από τα σκεπάσματα, το κινητό παίρνει φωτιά αφού παρακολουθώ για κανα 2ωρο ακόμα (Σύμπτωμα 1: υπερένταση) βίντεο από τις αγαπημένες μου YouTubers.

Οι YouTubers που παρακολουθώ, οι περισσότερες ασχολούνται με το μακιγιάζ, τη μόδα, την ομορφιά γενικότερα και τα αγαπημένα μου βίντεό τους είναι τα make-up tutorials. Να φανταστείτε εμένα που δεν το χα καθόλου με το μακιγιάζ, κοντεύουν να με κάνουν ειδική 😛

Επειδή όμως αυτό το post ψυχανεμίζομαι θα βγει μεγάλο, πάμε να αρχίσουμε απαριθμώντας τα κανάλια και τους λόγους που τα παρακολουθώ (η σειρά δεν έχει καμία σημασία). Για να μην βγει το post σεντόνι, αποφάσισα να τις χωρίσω σε ξένες και Ελληνίδες. Ξεκινάμε από τις ξένες…

  1. Zoella

Με 9.622.597 subscribers νομίζω περιττό να πω γιατί την ακολουθώ και εγώ. Η γλυκύτατη Zoella έχει ξεκινήσει εδώ και 5 χρόνια το YouTube και ενώ δεν έχει τόσα make-up tutorials που εμένα με προσελκύουν σε ένα κανάλι, έχει τόσα άλλα ενδιαφέροντα βίντεο που μπορεί να απολαύσει κανείς. Το ύφος και η προφορά της Zoella είναι δύο από τα πράγματα που με τραβάνε να δω κάθε της video και μετά σαφώς τα όσα δείχνει και κάνει (ζήλεια mode on). Αν δεν την ακολουθείτε, μπορείτε να δείτε ένα της μόνο βίντεο και είμαι σίγουρη ότι θα πατήσετε το κουμπί “subscribe”. Δύο από τα πιο αγαπημένα μου βίντεό της είναι πρώτον αυτό που γύρισε στην Μύκονο κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών της διακοπών στο νησί μας…

…και δεύτερον αυτό που γύρισε πρόσφατα σχετικά με την ρουτίνα περιποίησής της για τα Χριστούγεννα…

Υ.Γ. έχω ερωτευτεί το πουλόβερ.

Υ.Γ.2. βλέπει βίντεο μέσα στην μπανιέρα. WTF ιδέα είναι αυτή; (δεν έχω μπανιέρα)

Υ.Γ.3. θέλω σκυλί που να έρχεται στην μπανιέρα που δεν έχω και να κάνει αυτό που είδατε (δείτε τοοο!) στο βίντεο.

2. Jaclyn Hill

Η γλυκιά Jaclyn με 2.575.450 συνδρομητές είναι η επόμενη YouTuber που παρακολουθώ. Ξεκίνησε τα βίντεο πριν 4 χρόνια και τα make-up tutorials της είναι από τα ομορφότερα που έχω δει. Ο επόμενος λόγος που την παρακολουθώ ενδεικτικά είναι ο παρακάτω (0:15-0:24):

Μ’αρέσει αυτή η τρέλα που κουβαλάει και στον τρόπο που μιλάει βρίσκω κοινά με τον εαυτό μου (μπορούμε να μην αναπνεύσουμε για λίγο προκειμένου να πούμε αυτό που θέλουμε 😛 ). Ίσως αγαπάω παραπάνω από όσο πρέπει τα μαλλιά της. Θα δείξει.

3. Teni Panosian

Πρόσφατη ανακάλυψη όταν σκέφτηκα να βρω κάποια make-up tutorials αλλά η κοπέλα να είναι κοντά στα χρώματά μου. Ενθουσιάστηκα. Με  885.920 συνδρομητές (λίγους σχετικά με τα 4 χρόνια που ανεβάζει βίντεο) η Teni με συντροφεύει τις ώρες αυτές πριν από μια βραδινή έξοδο. Βάζω κάποιο βίντεό της με make-up tutorial, φέρνω καθρέπτη και καλλυντικά και ξεκινάω. Τώρα πως καταλήγω να μην βγαίνω σαν αυτή, είναι άλλο θέμα (άτιμο winged eye liner). Αγαπώ:

4. Rachhloves

Μου τη σύστησαν πρόσφατα και είναι ο λόγος που ξημεροβραδιάζομαι. Πρέπει να δω όλα τα βίντεό της. Φέρνει θετική ενέργεια αυτό το κορίτσι. Αγαπημένο βίντεο έως τώρα:

Πείτε μου από κάτω σε σχόλια ποιες άλλες έχετε να μου προτείνετε, αν βλέπετε κάποιες από αυτές που προτείνω και την δική σας γνώμη.

Στο επόμενο post έρχονται οι Ελληνίδες και Χριστέ μου είναι τόσες πολλές.

Σας φιλώ,

Κ.

5 thoughts on “Ποιες YouTubers παρακολουθώ [Μέρος 1ο]

  1. Πολύ ωραίο άρθρο…Η Teni Panosian είναι πάρα πολύ καλή.Την παρακολουθώ χρόνια, πριν από 2-3 χρόνια βοήθησε και μια άλλη youtuber, τη Sona Gasparian επίσης πολύ καλή. Σου τη συστήνω ανεπιφύλακτα.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

