X-mas ideas 2015

 

Από αυτό το blog δεν θα μπορούσαν να λείπουν χριστουγεννιάτικες ιδέες. Διανύουμε την αγαπημένη μου περίοδο και αυτό φέτος δεν βγαίνει προς τα έξω λόγω διπλωματικής. Δεν χάνουμε όμως ποτέ τη διάθεσή μας αδέρφια, για αυτό πάμε να δούμε χριστουγεννιάτικες ιδέες για το πως να στολίσουμε το χώρο μας, να περάσουμε τις μέρες μας ευχάριστα και να σκορπίσουμε χαρά στους γύρω μας.

Μουσική υπόκρουση: θα ήθελα χριστουγεννιάτικο αλλά εγώ άκουγα αυτό

1. Κουβέρτες παντού.

Δεν ξέρω αν είμαι η μόνη τρελή που έχω αφήσει και από μια κουβέρτα σε όποιο μέρος του σπιτιού μπορεί να κάτσει κανείς ή να ξαπλώσει. Κάθε καναπές, κάθε κρεβάτι, κάθε πολυθρόνα και κάθε καρέκλα έχουν πάνω τους από μια κουβέρτα. Έτσι, όταν κάθομαι να δω π.χ. μια ταινία ή να πιω τον καφέ μου απολαμβάνοντας κάποιο ντοκιμαντέρ στην τηλεόραση (OTE TV!) και αρχίζω να κρυώνω, την αρπάζω και ντύνομαι μπουρίτο.

large (1).jpg

2. Χριστουγεννιάτικα μπιχλιμπίδια

Γενικά είμαι υπέρ του μινιμαλισμού. Τα Χριστούγεννα μεταμορφώνομαι όμως σε κάτι άλλο που μάλλον είναι άκρως αντίθετο. Μ’αρέσει να βλέπω παντού στολισμένα χριστουγεννιάτικα μπιχλιμπίδια. Να σας δώσω μερικά παραδείγματα ώστε να επιβεβαιώσετε μαζί μου τι σταυρό κουβαλάνε οι γύρω μου.

  1. Για καφέ, πάντα χριστουγεννιάτικη κούπα.
  2. Για γλυκό, πάντα χριστουγεννιάτικο πιάτο.
  3. Για να σκουπιστώ, πάντα χριστουγεννιάτικη χαρτοπετσέτα.
  4. Στο μπάνιο, η πετσέτα έχει Άγιο Βασίλη.
  5. Τα σουβέρ μου έχουν πάνω ταράνδους.
  6. Η μουσική μου αυτές τις μέρες είναι μόνο χριστουγεννιάτικες μελωδίες.
  7. Γλυκά τρώω μόνο μελομακάρονα και κουραμπιέδες.
  8. Καθώς ανεβαίνεις στο σπίτι μου, η κάθε γωνιά είναι στολισμένη και με κάτι.
  9. Στο δέντρο μου, λείπω μόνο εγώ.
  10. Αυτά που υπάρχουν στο μπαλκόνι μου θα με κάνουν τον καλύτερο πελάτη της ΔΕΗ.

Σταματώ εδώ πριν γίνω εκνευριστική. Δεν πρόλαβα ε;

large (2).jpg

3. Δώρα

Ανεξάρτητα την εποχή, λατρεύω να παίρνω δώρα στους ανθρώπους που ναι γύρω μου. Αυτή η εποχή όπως γίνεται κατανοητό είναι η αγαπημένη μου καθώς δεν υπάρχει και ιδιαίτερος λόγος για να πάρεις σε κάποιον δώρο. Παίρνεις σε όλους 😛

Μερικές ιδέες που χω στο νου μου για τα χριστουγεννιάτικα δώρα είναι τα εξής:

  1. Στον εαυτό μου: Ένα καινούριο πορτοφόλι
  2. Στη μητέρα μου: Ένα σετ με κρέμες περιποίησης προσώπου και ένα καλό βιβλίο
  3. Στον πατέρα μου: Μια ποδιά για το μηχανάκι
  4. Στη γιαγιά μου: Ένα ζεστό ζευγάρι παντόφλες
  5. Στη βαφτιστήρα μου: Το παιχνιδάκι που ζήτησε (αν και δεν είμαι υπέρ τόσο των παιχνιδιών που δεν σου προσφέρουν τίποτα, δεν μου πάει καρδιά αφού το ζήτησε, αργότερα θα της μιλήσω για αυτό)
  6. Στην κολλητή μου: Μια παλέττα σκιών για το μακιγιάζ του Ρεβεγιόν
  7. Στο αγόρι μου: Το πουκάμισο του Ρεβεγιόν

large (3).jpg

4. Μελομακάρονα και κουραμπιέδες

Τα τελευταία χρόνια δεν αγοράζω απ’έξω τίποτα από αυτά. Δεν υπάρχει καλύτερο από το να φτιάχνεις τα χριστουγεννιάτικα γλυκά με παρέα. Μουσική υπόκρουση, ανάλογη ενδυμασία, φωτογραφίες σε κάθε βήμα και γέλια παντού, α και λίγη άχνη στις μύτες μας. Αυτά θα χεις να θυμάσαι, μην χάσεις την ευκαιρία.

large (4).jpg

5. Εκδρομές

Κάποια μέρα άδεια θα πάρεις. Μην παραλείψεις να επισκεφθείς μέρη όπου πιάνει χιόνι. Δεν το βλέπεις καθημερινά και με καλή παρέα, η εκδρομή θα σου μείνει αξέχαστη. Αφήστε λίγο πίσω τις σκοτούρες και απολαύστε τα όσα η ζωή μας προσφέρει απλόχερα. Μια μικρή εξόρμηση και γυρίζεις πίσω άλλος άνθρωπος. Προτείνω: Τρίκαλα Κορινθίας που κάθε χρόνο τα επισκέπτομαι, Ναύπλιο, Τρίκαλα (τα κανονικά), Τρίπολη…για κοντινά. Τώρα για μακριά έχουμε πολλούς προορισμούς με πρώτο και καλύτερο τη Θεσσαλονίκη, μετά την Κατερίνη, την Καστοριά κτλ. Αν έχετε κανονήσει και εξωτερικό, μαγκιά σας!

large (5).jpg

6. Οργανώστε movie nights ή play nights

Τίποτα καλύτερο από καλή παρέα, κόκκινο κρασί, κουβερτούλες (που τις πας; ) και μια καλή ταινία. Ή ένα καλό επιτραπέζιο. Αφήστε για λίγο το έξω και απολαύστε μοναδικές στιγμές γέλιου και θαλπωρής με φίλους και συγγενείς.

large (6).jpg

7. Φαναράκια με μπαλίτσες και φωτάκια

Από τότε που κάπου το είδα, το στολίζω κάθε χρόνο. Παίρνω φαναράκια, μπάλες μικρές σε διάφορα χρώματα και λαμπάκια με μπαταρίες. Βάζω τις μπάλες και τα φωτάκια μέσα στα φαναράκια και φωτίζω τις σκάλες, το σπίτι, το δωμάτιό μου δημιουργώντας ατμόσφαιρα.

large (7).jpg

8. Ω έλατο.

Ο στολισμός του δέντρου, του καραβιού ή ό,τι στολίζετε τελοσπάντων είναι μια διαδικασία η οποία γίνεται μια μικρή γιορτή αν επιλέξεις τα σωστά άτομα για να την κάνεις. Επέλεξε τη σωστή παρέα και μοιραστείτε στιγμές. Μετά παραγγείλτε, μαγειρέψτε και φάτε όλοι μαζί. Στο τέλος ευχηθείτε του χρόνου να στε πάλι όλοι μαζί.

large (8).jpg

9. Αποφύγετε την γκρίνια

Δεν θα σας θυμίσω άγνωστα σκηνικά. Είναι όλα γνωστά. Αυτές τις μέρες εκτός από αγάπη ολούθε, υπάρχει και γκρίνια. Που θα πάμε πρωτοχρονιά; Που θα πάμε παραμονή; Που θα πάμε Χριστούγεννα; Πόσο θα πληρώσουμε εκεί; Τι δώρα να πάμε; Γιατί ήρθες από αυτό το δρόμο, θα αλλάξουμε χρόνο στο αμάξι. Εκείνη μας πήρε ένα μπωλ, εμείς γιατί δώσαμε 40 ευρώ; Η βασιλόπιτα της μάνας μου είναι καλύτερη. Ξέρω γω; Μπορώ να συνεχίσω επ’άπειρον. Μην πτοείστε. Φύγετε μακριά. Κρατήστε ψυχραιμία και την προσωπική σας ηρεμία πάνω από όλα.

large (9)

Και τέλος κάτι που διάβασα και μου άρεσε πολύ…

…Σκέψου με ποιους ξεκίνησες τη χρονιά σου και με ποιους θα την τελειώσεις. Αν είσαι ευχαριστημένος τότε κάτι έχεις κάνει καλά. Αν όχι, έχεις λίγες μέρες ακόμα να το διορθώσεις…

Καλές γιορτές σε όλους,

Κ.

Δεν μου ανήκει καμία φωτογραφία.

Leave a Reply

