December Favorites 2015

Τελευταίες μέρες του μήνα αλλά και του χρόνου και το ραντεβού για τα αγαπημένα προϊόντα και όχι μόνο, έφτασε! Πάμε να δούμε μαζί τα αγαπημένα του αγαπημένου μου μήνα! 😛

1. Eco tools air concealer brush

Από τα Gallery De Beaute έρχεται το αγαπημένο πινέλο του μήνα. Ανήκει στην εταιρεία Eco Tools και τώρα ανήκει σε μένα ΜΟΥΑΧΑΧΑ. Λέει ότι είναι για concealer, όμως εγώ το χρησιμοποιώ για πούδρα κάτω από τα μάτια, για να σταθεροποιήσω δηλαδή το concealer. Το πήρα 7 ευρώ και είχε δώρο και ένα νεσεσέρ. Νόμιζα και εγώ ότι θα ήταν από την Eco Tools και αυτό και λέω 7 ευρώ και πινέλο και νεσεσέρ, μια χαρά. Έλα μου όμως που το νεσεσέρ δεν κάνει για τίποτα. Ευτυχώς το πινέλο αποδείχτηκε από τα αγαπημένα μου για αυτό το μήνα. Σετάρει υπέροχα το concealer κάτω από τα μάτια, το μέγεθός του είναι όσο πρέπει για εκείνη την περιοχή και οι τρίχες του είναι πραγματικά απαλότατες. Με άλλα λόγια σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Επίσημος ιστοχώρος

1230-package_3.jpg

2. Kiko Natural Concealer

Μια φίλη μου ταξίδεψε για Ρώμη. Και αυτά τα ταξίδια παιδιά, όταν εμείς δεν μπορούμε να τα πραγματοποιήσουμε, είναι ευκαιρίες για να δίνουμε τις λίστες μας και να μας φέρνουν πραγματάκια 😛 Χάρη στη φίλη μου τη Σοφία λοιπόν, την οποία ευχαριστώ και δημοσίως, ήρθα σε επαφή με ένα από τα αγαπημένα μου πλέον concealer, αυτό της Kiko.

Επίσημος ιστοχώρος

Πήρα την απόχρωση natural (02). Είναι φοβερό concealer, δεν στέκεται στις λεπτές γραμμές και δίνει φυσικό αποτέλεσμα. Δεν περιέχει parabens. Το μόνο αρνητικό είναι η μικρή ποσότητά του, αλλά αφορμή για ένα ταξίδι στη Ρώμη.

KM00102001secondario_390Wx390H

3. Natura Siberica Northern soap for deep facial cleansing

Με όλο το ντόρο που γίνεται για αυτό το προϊόν δεν ήθελα να μείνω αμέτοχη. Αρχικά συγχαρητήρια στην άψογη εξυπηρέτηση της Natura Siberica. Το παρήγγειλα μεσημέρι και την επόμενη το πρωί μου χτύπησαν το κουδούνι για παράδοση. Έδωσα 20 ευρώ (μαζί με τα μεταφορικά) και απέκτησα το πολυπόθητο μαύρο σαπούνι για βαθύ καθαρισμό. Με εξίταρε το γεγονός αρχικά ότι είναι μαύρο (περιέχει ενεργό άνθρακα ουάου) και κατά δεύτερον η στερεά μορφή του. Ναι είναι σαπούνι για το πρόσωπο σε στερεή μορφή. Έρχεται μαζί με ένα μικρό μαύρο σφουγγαράκι το οποίο το βρέχετε καλά και με αυτό παίρνετε το προϊόν από το βαζάκι και το τοποθετείτε στο πρόσωπό σας μέχρι να γίνετε ολόμαυρη. Αν δεν έχει καμιά καλή κωμωδία η τηλεόραση γελάμε δύο φορές την εβδομάδα με μένα και τη φάτσα μου οικογενειακώς. Πρόκειται για ένα υπέροχο σαπούνι. Αρχικά να σας πω ότι το χρησιμοποίησα με το που το πήρα και την επόμενη μέρα πέταξα 2-3 σπυράκια με πύον, μικρά. Μη φοβηθείτε. Από ότι άκουσα και γω δηλαδή λειτουργεί όπως οι θεραπείες κάπως. Λόγω του πολύ βαθύ καθαρισμού που κάνει, ο οργανισμός μας “πετάει” ό,τι κακό με τη μορφή αυτή. Εγώ δηλαδή είχα μια έξαρση αλλά μετά ηρέμησε. Κανονικά πρέπει να το τοποθετείτε και να το ξεπλένετε αμέσως, αλλά εγώ και μαζί με μένα και άλλες, το αφήνω μέχρι 5 λεπτά σαν μάσκα. Μυρίζει πικραμύγδαλο και η ποσότητά και η ποιότητά του δικαιολογούν και την τιμή του. Δεν το συνιστώ σε ξηρές επιδερμίδες και ευαίσθητες διότι κάνει βαθύ καθαρισμό και θα σας κάνει χειρότερα. Ιδανικό από την άλλη για λιπαρές.

Επίσημος ιστοχώρος (την ώρα που μπήκα ήταν sold out)

detox_doosje_300x335.jpg

4. Guess Katlin mini crossbody Bag

Η αγαπημένη μου γιαγιά μου πήρε για την γιορτή μου ένα βραδινό τσαντάκι από την εταιρεία Guess. Το μέγεθος ιδανικό, η ποιότητα πολύ καλή και το design εκλεπτυσμένο. Φοριέται όλες τις ώρες και ταιριάζει με οτιδήποτε. Την έχω χαρεί τόσο πολύ, ακόμα και αν την έχω λίγες μέρες. Είναι ιδανική για δώρο σε ένα αγαπημένο σας πρόσωπο.

Επίσημος ιστοχώρος

HWVG5069790-CMT.jpg

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου πράγματα για το Δεκέμβριο του 2015. Τα λέμε του χρόνου (τι εννοείς πάλιωσε αυτό το αστείο; ).

xxx,

K.

4 thoughts on “December Favorites 2015

  1. Έχω ακούσει τα καλύτερα για τη Natura Siberica! Θέλω να δοκιμάσω κάποιον προϊον της, αλλά δεν έχω καταλήξει ακόα ποιο. Εσύ, έχεις αγοράσει κάτι άλλο από τη συγκεκριμένη εταιρία;

    Like

Leave a Reply

