4 months in my life!

Μέσα σε αυτούς του 4 μήνες που έλειπα από το blog μου, μου συνέβησαν αρκετά συναρπαστικά πράγματα. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν μια δημιουργική περίοδος, παρά την ομολογουμένως τρελή κούραση. Πάμε να τα πάρουμε ένα-ένα.

1. MSc @ Digital Media and Interactive Environments

Τα τελευταία 2 χρόνια ήταν τα πιο κουραστικά στη ζωή μου έως τώρα. Η καθημερινότητά μου περιελάμβανε δουλειά, μαθήματα μεταπτυχιακού, διαιτησία βόλευ και όσος χρόνος μου έμενε αναγκαστικά αφιερωνόταν σε φαγητό, ύπνο, καθαριότητα και λίγη ξεκούραση.

Όλα αυτά ήξερα ότι θα μου βγουν σε καλό, για αυτό και παρά την κούρασή μου και τις γκρίνιες μου, πάλευα καθημερινά να ανταπεξέλθω σε αυτά που είχα αναλάβει με αξιοπρέπεια.

Πριν περίπου 2 μήνες, παρουσίασα τη διπλωματική μου ενώπιον των καθηγητών που την επέβλεπαν και λίγων καλών φίλων που παρευρέθηκαν εκεί. Μπροστά από τα μάτια μου, αυτό το βασανιστικό τέταρτο της ώρας, πέρασαν όλα τα κακά που προσπέρασα αλλά και όλα τα καλά που έρχονταν. Ενώ παρουσίαζα πάνω σε τακούνια και προσπαθώντας να μην κομπιάσω, να μη γελάσω, να σταθώ σοβαρή μπροστά σε όλους αυτούς που με έβλεπαν, στο μυαλό μου οι σκέψεις είχαν γίνει ένα κουβάρι, όμως οι λέξεις έπρεπε να βγουν. Μία λάθος διαφάνεια ήταν αρκετή για να με αποσυντονίσει, αλλά και πάλι οι λέξεις έπρεπε να βγουν.

Όταν το τέταρτο της ώρας πέρασε, εγώ στεκόμουν εκεί και τους κοίταζα, περιμένοντας να με βομβαρδίσουν με τις ερωτήσεις τους, τις επισημάνσεις τους, τις διορθώσεις τους κτλ. Αφού προσπάθησα να απαντήσω σε όποιο ερώτημα μου τέθηκε, έφτασε η στιγμή της ανακοίνωσης της τελικής βαθμολογίας. Δύο καλές μου φίλες, στέκονταν πίσω από τους καθηγητές και έχοντας δει κλεφτά το βαθμό μου, δεν μπορούσαν να κρύψουν τη χαρά τους, όμως εγώ ήμουν αυτή που ακόμα δεν ήξερα ότι είχα πάρει Άριστα και τις κοίταζα αποχαυνωμένη.

Οι διορθώσεις που έπρεπε να γίνουν μονοπώλησαν το ενδιαφέρον μου ολόκληρο τον μήνα που ακολούθησε (Απρίλιος) και έφτασε η στιγμή να παραδώσω το τελικό μου κείμενο στη βιβλιοθήκη και να πάρω τα χαρτιά μου.

Καθώς ανέβαινα τα σκαλιά της νέας μας βιβλιοθήκης, ένιωθα ένα τρέμουλο, ενώ όλα είχαν σχεδόν τελειώσει. Ένα δικό μου δημιούργημα θα βρίσκεται στη βιβλιοθήκη ενός Τμήματος του ΕΚΠΑ και ίσως να βοηθήσει κάποιους φοιτητές στο μέλλον. Ουαου!

Πλέον βρίσκομαι στο στάδιο της αναμονής της ορκομωσίας. Στο στάδιο αποχωρίζομαι το πάσο μου μια για πάντα, χωρίς άλλη ευκαιρία να αποκτήσω ακόμα ένα. Στο στάδιο “δεν παρακολουθώ συνέδρια” αλλά “μιλάω σε αυτά”. Και αυτά τα στάδια είναι τόσο όμορφα να τα περνάς.

2. **Too good to be bad Party**

Αρχές Μαρτίου έκανα κάτι που δεν είχα ξανακάνει σε τέτοιο βαθμό. Μαζί με τους φίλους μου διοργανώσαμε ένα αποκριάτικο party στο σπίτι μου με θέμα “Το Καλό και το Κακό”. Εγώ ντύθηκα διαβολάκι με μαύρη περιβολή. Μαζευτήκαμε γύρω στα 40 άτομα, φάγαμε, ήπιαμε, χορέψαμε, μεθύσαμε και το διαλύσαμε στις 7 π.μ. Το σπίτι μου την επόμενη μέρα, συνοψίζεται σε μία φράση μιας πολύ καλής μου φίλης που κοιμήθηκε εκεί μετά το πάρτυ, και όταν σηκώθηκε είπε το εξής: “Νιώθω σαν τον Σωτήρη Δανέζη στην Εμπόλεμη Ζώνη”.

Αυτό το party με αναζωογόνησε κυριολεκτικά καθότι βρισκόμουν υπό την πίεση της διπλωματικής και άλλων υποχρεώσεων και fun fact είναι ότι ακόμα και σήμερα πίνουμε μπύρες που έχουν ξεμείνει από τότε στο ψυγείο.

3. Ζάκυνθος

Το φετινό Πάσχα με βρήκε στο αγαπημένο μου νησί. Το περίμενα πως και πως εδώ και καιρό. Πέρασα πολύ όμορφες οικογενειακές στιγμές, πήγα σε μέρη που δεν είχα ξαναπάει και γνώρισα και νέα άτομα. Επίσης έμαθα πως κυκλοφορεί μία κατάρα που δεν φτάνεις ποτέ στην Κυλλήνη στην ώρα σου aka το αυτοκίνητό μου πιάνει 140 χλμ.

Αυτά ήταν σε μέσες άκρες τα γεγονότα που σφράγισαν αυτό το διάστημα των 4 μηνών, πλέον είμαστε πανέτοιμοι να επιστρέψουμε στην ενεργό δράση όσον αφορά το blog, οπότε see you soon!

xxx,

Kori

9 thoughts on “4 months in my life!

  1. Πολλά συγχαρητήρια για το Άριστα! Καλή σταδιοδρομία!
    Και πράγματι αυτή η κατάρα υπάρχει, την έχω ζήσει δύο φορές!

    Liked by 1 person

  2. Ανακαλυψα σημερα το blog σου και μου αρεσει πολυ! Φαινεται να ξερεις για τι πραγμα μιλας..! Θα με ενδιεφερε να παρακολουθησω ενα youtube video με make up ή ενα haul video απο σενα! Το εχεις σκεφτει καθολου; νομιζω θα σου πηγαινε πολυ

    Liked by 1 person

    • Καλώς ήρθες στην παρέα μας! Να σαι καλά για τα καλά σου λόγια! Αχ και να ξερες πόσο θα ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο, απλώς δεν έχω βρει τη δύναμη να ξεκινήσω, οπότε ξεκίνησα δειλά δειλά από ένα blog! Μακάρι να το προχωρήσω και να πάει καλά! 🙂

      Like

Leave a Reply

