Τι εφαρμογές έχω στο κινητό μου

Επιστρέφω με ένα άρθρο που ήθελα να γράψω από καιρό. Το κινητό μου δεν το αποχωρίζομαι ποτέ. Καθότι η καθημερινότητά μου, από τις σπουδές μου μέχρι και την θέση εργασίας μου, έχει άμεση σχέση με ψηφιακά μέσα, κοινωνικά δίκτυα και όλα τα συναφή, μου φαίνεται φοβερά περίεργο να μην το έχω δίπλα μου και να μην μπορώ να τσεκάρω ανά πάσα στιγμή τους λογαριασμούς μου!

Όπως φαίνεται ήδη από το τίτλο θα σας πω ποιες εφαρμογές έχω στο κινητό μου. Κάποιες αφορούν σε κοινωνικά δίκτυα, κάποιες είναι άκρως βοηθητικές και άλλες είναι διασκεδαστικές.

Εφαρμογή #1 – Facebook

Μια από τις δημοφιλέστερες εφαρμογές δεν θα μπορούσε να λείπει από το κινητό μου. Διαχειρίζομαι το δικό μου προσωπικό λογαριασμό, αρκετών πελατών μου αλλά και δικτυώνομαι με φίλους. Παλιά γεμίζαμε τα εισερχόμενα του κινητού μας με χιλιάδες μηνύματα και ψάχναμε πακέτα καρτοκινητής είτε συμβολαίου που προσέφεραν πολλά μηνύματα. Τώρα αρκεί να έχουμε δεδομένα ή να βρούμε ένα hotspot μέσα στην πόλη για να μιλήσουμε με τους ανθρώπους μας.

Εφαρμογή #2 – Instagram

Ο λογαριασμός μου στο Instagram είναι σχετικά καινούριος. Η εφαρμογή αυτή κατάφερε να με κερδίσει εξαρχής λόγω του ότι όταν έμπαινα, χανόμουν με τις ώρες ανάμεσα σε ατμοσφαιρικές φωτογραφίες. Το timeline σου δημιουργείται από φωτογραφίες που ανεβάζουν όλοι όσοι ακολουθείς και έτσι είναι στο χέρι σου ποιους θα ακολουθήσεις, έτσι ώστε να βλέπεις και τις ανάλογες φωτογραφίες. Αν επιλέξετε σοφά ποιους θα ακολουθείτε, τότε θα χάνεστε με τις ώρες όπως εγώ.

Instagram account: korinious

Εφαρμογή #3 – Snapchat

Το snapchat για να αποφασίσω να το κρατήσω, το κατέβασα, το έσβησα και το ξανακατέβασα ίσαμε 5 φορές. Η αλήθεια είναι ότι δεν καταλάβαινα πως λειτουργεί, μέχρι να μου δείξει κάποιος. Από τότε και πιο συγκεκριμένα από τότε που πήρα καινούριο κινητό δεν υπάρχει μέρα που να μην ανταλλάξουμε με τους φίλους μου αστείες καθημερινές μας στιγμές. Μ’αρέσει αυτό το instant moment που βγαίνει προς τα έξω, που είναι και αυτό που έχει κάνει το snapchat τόσο διάσημο ανάμεσα στη νεολαία. Ας μην μιλήσουμε καλύτερα για τα φίλτρα που μας έχουν χαρίσει στιγμές άπειρου γέλιου!

Snapchat account: Korinion

Εφαρμογή #4 – Messenger

Πάει πακέτο με την Εφαρμογή #1 και είναι απαραίτητο πλέον για να μιλάς με τους φίλους σου στο Facebook. Με την νέα αναβάθμιση μπορείς να διαβάζεις και τα μηνύματα που λαμβάνεις στο κινητό μέσω του application αυτού ενώ από πριν μπορούσες να πραγματοποιείς κλήσεις και βιντεοκλήσεις. Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για την καθημερινή επικοινωνία με τους φίλους μου μέχρι να βρεθούμε μαζί στο τέλος της ημέρας.

Εφαρμογή #5 – Zedge

Πρόκειται για μία εφαρμογή στην οποία μπορείς να βρεις και φυσικά να κατεβάσεις wallpapers, κινούμενα wallpapers και μουσική (ringtones & notifications). Επίσης μπορείς να βρεις αρκετά διασκεδαστικά παιχνίδια. Πολύ χρηστική για να κατεβάζω ringtones για το κινητό αλλά και wallpapers. Η ποικιλία του θα σας εκπλήξει.

Εφαρμογή #6 – Flo (Woman’s only)

Για μας τα κοριτσάκια, μια εφαρμογή για την περίοδό μας είναι άκρως απαραίτητη. Ειδικά για τις ξεχασιάρες σαν εμένα. Μπορείτε να δείτε πότε θα σας έρθει η επόμενη περίοδος, πότε είναι η γόνιμη μέρα του κύκλου σας και να κρατήσετε σημειώσεις για ό,τι σας ταλαιπωρεί. Πολύ χρηστική εφαρμογή, ειδικά τώρα το καλοκαίρι για να προγραμματίσετε τις διακοπές σας!

Εφαρμογή #7 – E-food

Η εφαρμογή του E-food έχει δώσει λύσεις κάποια βράδια που μπορείς να φας και δημητριακά με pummaro. Όπου και αν βρίσκεσαι μπορείς να δεις τα κοντινότερα μαγαζιά που κάνουν delivery και να παραγγείλεις με το πάτημα ενός κουμπιού. Κάποια πρωινά παραγγέλνω από το κινητό ενώ είμαι στην έξοδο του μετρό και μέχρι να πάω στη δουλειά μου χουν φέρει τον καφέ μου! 😀

Εφαρμογή #8 – Piraeus Winbank

Δεν υπάρχει καλύτερη τράπεζα σε εφαρμογές και site. Είναι εύχρηστη και φιλική προς τον χρήστη. Ανά πάσα στιγμή γνωρίζω πόσα λεφτά έχω στο λογαριασμό μου και κάθε πότε μπαίνει ο μισθός μου.

Εφαρμογή #9 – Twitter

Δεν μπαίνω πολύ συχνά ούτε γράφω σε αυτό. Ο λόγος που το έχω είναι καθαρά για να παρακολουθώ διάφορα trends και λογαριασμούς. Έχω σκεφτεί να το σβήσω από το κινητό αλλά με κρατάει το γεγονός ότι σε διάφορες στιγμές της ζωής μου μού έχει κρατήσει συντροφιά.

Εφαρμογή #10 – Spotlight Room

Αν δεν θέλετε να εθιστείτε, μην το κατεβάσετε. Αν σας αρέσουν τα δωμάτια απόδρασης, σίγουρα αυτό το παιχνίδι θα σας ξετρελάνει. Μέσα σε μία μέρα πέρασα όλα τα επίπεδα και περιμένω να βγούνε νέα.

Εφαρμογή #11 – FuelGR

Για να παρακολουθώ τις τιμές στην βενζίνη, έχω κατεβάσει αυτό το application. Άκρως βοηθητικό για να συγκρίνω τιμές στην γειτονιά μου έτσι ώστε σε μεγάλα ταξίδια να κάνω το καλύτερο deal.

Αυτές είναι οι εφαρμογές που έχω στο κινητό μου. Εσείς; Πείτε μου καμιά καλή εφαρμογή ή παιχνίδι να κατεβάσω. Είμαι όλη αυτιά!

Cheers!

Leave a Reply

