Summer Favorites 2016

Είδα ότι έχω να κάνω αγαπημένα από το Δεκέμβριο του 2015. Μεσολάβησε ένα post το Μάιο σχετικά με το τι συνέβη στη ζωή μου τους 4 πρώτους μήνες του χρόνου και δικαιολογούσε κατά κάποιο τρόπο την αποχή μου από το blogging. Πάμε να δούμε τώρα το πως πέρασα το καλοκαίρι και για τα αγαπημένα  – προϊόντα και μη – που το συνόδευσαν

1. Διακοπές: Camping life

Μία από τις αγαπημένες μου καλοκαιρινές συνήθειες είναι το Camping. Ξέρω ότι η σχέση των ανθρώπων με το Camping στην Ελλάδα είναι λίγο love or hate relationship, όμως για μένα είναι κάτι το οποίο κάνω με συνέπεια τα τελευταία 5 χρόνια και έκανα και παλαιότερα, όταν ακόμα φορούσα pampers. 😛 Έτσι και φέτος βρέθηκα στην όμορφη Τέμενη Αιγίου και πέρασα 10 μέρες σε ιδιωτικό τροχόσπιτο.

Το Camping κατά την άποψή μου μας μαθαίνει πολλά πράγματα, αφενός για τον εαυτό μας, αφετέρου για τη ζωή γενικότερα. Δεν θέλω να επιχειρηματολογήσω μόνο υπέρ σε κάτι που ο καθένας έχει την άποψή του, οπότε ετοιμάζω ένα post με υπέρ και κατά μιας κατά τα άλλα ορκισμένης υπέρμαχου του Camping.

Αυτές τις 10 μέρες δεν απόλαυσα το μπάνιο (ο Κορινθιακός είχε γεμίσει τσούχτρες), αλλά απόλαυσα τα βιβλία μου, την ηρεμία μου, την αποχή από καλλυντικά, από junk food, από υπολογιστή (όσο μπορούσα λόγω δουλειάς) και από τοξικούς ανθρώπους. Από βιβλία μέσα σε αυτές τις 10 μέρες τελείωσα της Λένα Μαντά το “Με λένε Ντάτα” και της Μαρία Τζιρίτα το “Αν δεν υπήρχε αύριο”. Η ηρεμία μου προήλθε από τους χαλαρούς ρυθμούς της καθημερινότητας στους οποίους σε παρασέρνει το Camping, η αποχή από τα καλλυντικά ήρθε σαν φυσική συνέπεια των μειωμένων εξόδων και η αποχή από το junk food ως φυσικό επακόλουθο της ύπαρξης εστιατορίου εντός του Camping που προσέφερε νόστιμα μαγειρευτά φαγητά. Χρησιμοποίησα λιγότερο τον υπολογιστή, όσο χρειαζόταν δηλαδή για να διεκπεραιώσω τη δουλειά γραφείου και μίλησα περισσότερο με ανθρώπους χαμογελαστούς και ευγενικούς παρά με μουρτζούφληδες και αγενείς. Επίσης χάρηκα ύπνο, περπάτημα, λίγη γυμναστική και ποιοτικά πολύτιμο χρόνο με τους δικούς μου.

Σταματάω εδώ με το Camping για να έχω κάτι να πω στο σχετικό post. 😛

2. Σειρά: Shameless

Πριν 2 χρόνια περίπου ξεκίνησα αυτή τη σειρά την οποία κατάφερα να φτάσω στις αρχές της 2ης σεζόν. Μετά λόγω υποχρεώσεων σταμάτησα να την βλέπω αλλά τους τελευταίους 2,5 μήνες την ξεκίνησα ξανά από την αρχή και έχω φτάσει στο Season Finale της 3ης σεζόν. Δεν ξέρω πως να περιγράψω αυτή τη σειρά. Δεν μπορείς να την πεις αστεία/κωμική. Δεν μπορείς να την πεις δραματική. Έχει κάτι το κωμικοτραγικό, που δεν μπορείς ούτε να χαρείς, αλλά ούτε να στεναχωρεθείς για την μοίρα των ηρώων της. Περνάει όμως τόσα μηνύματα με έναν τρόπο μοναδικό και καθηλωτικό, που άπαξ και δεν δούλευα θα τελείωνα κάθε Season σε ένα μόνο βράδυ. Την συστήνω ανεπιφύλακτα αν και τώρα που το λέω είναι και αυτή – μαζί με το camping – κάτι που είτε θα αγαπήσεις είτε θα μισήσεις μέχρι τέρμα. Δεν θα σας πω περί τίνος πρόκειται γιατί θέλω να πάτε να την τσεκάρετε.

3. Ταινία: Colonia (2015)

Μέσα σε έναν σωρό ταινιών που δεν με ικανοποίησαν, το Colonia υπήρξε κάτι διαφορετικό. Emma Watson. Εμπνευσμένο από αληθινά γεγονότα. Στρατιωτικό πραξικόπημα στη Χιλή το 1973 και ένας νεανικός έρωτας. Ενώ στην αρχή δεν με έπεισε καθόλου γιατί θα έπρεπε η Emma Watson να ακολουθήσει τον έρωτά της στην Colonia ενώ οι οιωνοί δεν ήταν υπέρ της, στη συνέχεια το ξέχασα γιατί με παρέσυρε. Και όχι τόσο σκηνοθετικά και υποκριτικά αλλά το feeling που σου προκαλεί οποιαδήποτε ταινία βασίζεται σε αληθινά γεγονότα ή εμπνέεται από αυτά. Σε κάποια φάση έλεγα από μέσα μου ότι δεν μπορεί να υπάρχει τέτοια φρικαλεότητα στον κόσμο. Σε γενικές γραμμές μου άρεσε αρκετά και δεν φταίει ότι είχα πέσει τελευταία σε μία λούπα λάθος επιλογών ταινιών.

4. Προϊόν: Elvive Extraordinary Oil για βαμμένα μαλλιά

Το λαδάκι αυτό ήταν ο μόνιμος σύμμαχός των μαλλιών μου για αυτό το καλοκαίρι. Έχω ξαναμιλήσει για αυτό σε αυτό το blog. Δεν έχω δει άλλο προϊόν για μαλλιά που να έχει τόσο θεαματική δράση. Εγώ το βάζω μετά το λούσιμο στα μαλλιά μου, ειδικά στις άκρες, αλλά και στις ρίζες. Μυρίζει υπέροχα καθώς στεγνώνω τα μαλλιά μου και το άρωμα παραμένει αναλλοίωτο για ώρες. Μετά το στέγνωμα θα έχετε τόσο ελαφριά μαλλιά που δεν θα το πιστεύετε. Επίσης το χρώμα σας θα φαίνεται εντονότερο και οι άκρες των μαλλιών σας θα είναι σαν μόλις να κουρευτήκατε. Δεν υπερβάλλω. Μια δοκιμή θα σας πείσει. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι που ήθελα να δίνω στα μαλλιά μου μια ανάλαφρη μυρωδάτη αίσθηση και να τα προστατεύω παράλληλα, στάθηκε ιδανικό και αντάξιο της προτίμησής μου!

5. Παιχνίδι: Spotlight

Εθισμός σκέτος αν είστε φαν των δωματίων απόδρασης. Ευφυές, δύσκολο όσο πρέπει και αρκετά προκλητικό. Έχω φτάσει σε ένα σημείο που χρειάστηκα να δω video στο youtube μήπως αποδράσω, αλλά και πάλι δεν μπορώ. FUCK! Περιμένοντας νέες πίστες, παραμένω κολλημένη και εθισμένη σε αυτό το παιχνίδι ακόμα.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για αυτό το μήνα, λίγα και καλά! Εύχομαι να είχατε ένα όμορφο καλοκαίρι και σας εύχομαι καλό φθινόπωρο!

xxx,

Kori

*Κεντρική photo από weheartit!

 

2 thoughts on “Summer Favorites 2016

  1. Καλό φθινόπωρο και σε σένα! Μου αρέσουν και εμένα οι διακοπές σε κάμπινγκ αν και δεν έχω πάει πολλές φορές, 3 όλες και όλες, με την μια σε τροχόσπιτο και για λίγες μέρες, όποτε περιμένω το ποστ σου! που βλέπουμε το shameless??? (είμαι πανάσχετη!)

    Like

Leave a Reply

