Empties & Review #1

Επιστρέφω με ένα καινούριο άρθρο όχι μόνο χρονικά αλλά και θεματικά! Προχθές αποφάσισα να ξεκαθαρίσω λίγο τα πράγματα στο δωμάτιο μου (ρούχα, καλλυντικά, παπούτσια, τσάντες, έγγραφα) και γενικά να πετάξω οτιδήποτε άχρηστο. Μέσα στο χαμό βρήκα και την σακούλα όπου φύλαγα για μήνες άδειες συσκευασίες προϊόντων που χρησιμοποίησα ως το τέλος. Για αυτά τα προϊόντα έχω μια ολοκληρωμένη άποψη, οπότε πάμε να αρχίσουμε.

Empty #1 – L’oreal Ideal Soft Νερό Καθαρισμού Micellaire

Ορκισμένη στην εταιρεία Bioderma και ειδικά στο Νερό Καθαρισμού της που πάντα έχω καβάτζα, χρησιμοποιώ ανά καιρούς και άλλα νεράκια για να ξεβάφομαι. Είχα πει παλιότερα σε αυτό το blog ότι θέλω να τα δοκιμάσω όλα, έτσι ώστε να καταλήξω σε ένα το οποίο θα παίρνω από δω και μπρος συνέχεια. Οπότε δοκίμασα και το αντίστοιχο της L’oreal. Δεν θυμάμαι τιμή, αν και σίγουρα πιο οικονομικό από της Bioderma.

20160402_122800.jpg
Πηγή

Εμένα προσωπικά δεν μου πολυάρεσε και αυτό διότι έπειτα από τη χρήση του, το πρόσωπό μου με “τραβούσε”, δηλαδή ζήταγε μια γερή δόση ενυδατικής. Αφαιρούσε το μακιγιάζ, έχει ουδέτερη μυρωδιά και ενδείκνυται και για πρόσωπο και για μάτια και για χείλη. Γενικά δεν σκέφτομαι να το αγοράσω ξανά, διότι έχω και άλλα να δοκιμάσω και δεν στάθηκε ικανό να εκθρονίσει της Bioderma και της Garnier που με έχουν ενθουσιάσει.

Επόμενο στη σειρά για δοκιμή είναι το: EFFACLAR EAU MICELLAIRE – La Roche Posay

Empty #2 – Ducray Sabal Shampoo For Oily Hair

Πρόκειται για ένα σαμπουάν-θεραπεία-θαύμα για το λιπαρό τριχωτό της κεφαλής.

dursabw_ksha10-03__9.jpg
Πηγή

Παιδευόμουν χρόνια με τα λιπαρά μου μαλλιά, με καθημερινά λουσίματα, με σαμπουάν που υπόσχονταν θαύματα κι όμως τα μαλλιά μου στάζαν λάδι (κυριολεκτικά). Με αυτό το σαμπουάν είδα ορατά αποτελέσματα και πλέον τα μαλλιά μου λαδώνουν την 4η μέρα – ναι καλά είδατε την 4η μέρα. Η μυρωδιά του δεν είναι αυτό που θα ήθελα (θεραπεία είναι τι περίμενα) αλλά δεν μένει στα μαλλιά πάνω από ώρα. Επίσης, η τιμή του είναι λίγο τσιμπημένη αλλά έτσι είναι οι αποτελεσματικές θεραπείες. Πλέον τα μαλλιά μου όπως σας είπα λαδώνουν την 4η μέρα, οπότε δεν θα το ξαναπάρω στο πρόσφατο μέλλον, αλλά αν δω ότι τείνουν πάλι προς λιπαρότητα, τότε σίγουρα θα ναι η πρώτη μου επιλογή! Θα το βρείτε στα ηλεκτρονικά φαρμακεία πολύ πιο οικονομικά!

Empty #3 Nivea Creme Smooth 

Απόλυτα ικανοποιημένη από αυτό το κρεμώδες αφρόλουτρο. Οικονομικό, άρωμα από Shea Butter, προσφέρει απαλότητα και άρωμα που διαρκεί. Σίγουρα θα το ξανάπαιρνα, αν και στα αφρόλουτρα έχω την τάση να αλλάζω συχνά. Έχω ακούσει ότι ο οργανισμός συνηθίζει σε συστατικά προϊόντων που χρησιμοποιούμε συνέχεια και αυτό δεν είναι καλό. Παρόλα αυτά σας το συστήνω, αν δεν το έχετε δοκιμάσει, ειδικά για αυτή την εποχή (όσον αφορά στο άρωμα και στην ενυδάτωση που θέλουμε μετά το καλοκαίρι) είναι ό,τι καλύτερο.

14202840_10210587872437265_1201827436_o.jpg

Empty #4 – Apivita Hand Wash Olive & Honey

Περνάμε σε ένα σαπούνι για τα χέρια το οποίο λάτρεψα. Το χω πάει ήδη 3 φορές και μόλις μαζέψω χρήματα για μια μεγάλη online παραγγελία για το φθινόπωρο, θα είναι σίγουρα μέσα.

apivita_duo_1024x1024.jpg
Πηγή

Μιλάμε για το προϊόν στα αριστερά μας, το απαλό σαπούνι για τα χέρια με ελιά και μέλι. Δεν ξηραίνει τα χέρια, είναι αρκετά απαλό και ενυδατικό, μυρίζει τέλεια, κρατάει για πολύ καιρό και εγώ το χρησιμοποιώ και για τα πινέλα μου! Αξίζει να το δοκιμάσετε!

Empty #5 – Nivea Energy Fresh Deodorant 

Στα αποσμητικά είμαι φανατική των Noxzema αλλά είπα να δοκιμάσω και την Nivea και ειδικότερα το ακριβώς από κάτω αποσμητικό roll on!

IMG_4733.jpg
Πηγή

Εξαιρετικό άρωμα, πολύ φρέσκο και μυρωδάτο, αλλά αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι ήταν τόσο λεπτόρευστο που σαν να άφηνε μια γλίτσα στη μασχάλη. Δεν θα το ξαναπροτιμήσω αφού ήδη βρήκα το αποσμητικό που θα παίρνω από δω και στο εξής και ανήκει στην Noxzema (το αφήνω έτσι να πλανιέται για τα αγαπημένα Σεπτεμβρίου).

Το επόμενο επεισόδιο των Empties έρχεται πολύ πολύ σύντομα! Stay tuned! Θα χαρώ να ακούσω απόψεις σχετικά με τα προϊόντα αυτά ή άλλα της ίδιας κατηγορίας που εσείς χρησιμοποιείτε!

xxx,

Kori

*Κεντρική εικόνα από το weheartit.

 

 

 

Leave a Reply

