Απολογισμός 2016

Πρόσφατα συζητώντας με μία φίλη συμφωνήσαμε ότι το 2016 ήταν γενικά πολύ “κακό” για την ανθρωπότητα. Βέβαια περνώντας την συζήτηση σε προσωπικό επίπεδο, αντιλήφθηκα ότι εμένα δεν μου φέρθηκε και τόσο σκάρτα τελικά.

  1. Είχα την υγεία μου. Ένα πράγμα πολύ σημαντικό που τείνουμε πολλές φορές να θεωρούμε δεδομένο. Κάποιοι νομίζουν ότι η υγεία μας δεν περνάει από το χέρι μας. Και όμως κατά ένα μεγάλο ποσοστό η πρόληψη σώζει, για αυτό μην την αγνοείτε. Χάνονται άνθρωποι από άγνοια.
  2. Ξεκίνησα γυμναστήριο. Όχι από Δευτέρα. Το ξεκίνησα. Μετά το καλοκαίρι του 2016 πήρα αυτή την απόφαση που ανέβαλλα τόσο καιρό. Για 2 μήνες πήγαινα συστηματικά, τώρα τον τελευταίο μήνα κάτι οι αρρώστιες που κυκλοφορούν (παίζει να τις πέρασα όλες) κάτι ο φόρτος εργασίας, το χω λίγο παραμελήσει. Παρόλα αυτά, επειδή ακόμα αναρρώνω, θα συνεχίσω να πηγαίνω μέχρι τη λήξη της συνδρομής μου, την οποία φυσικά θα ανανεώσω. Τέλος μια συμβουλή για όσους ξεκινούν το γυμναστήριο με σκοπό την απώλεια κιλών, να ξέρετε ότι σκέτο το γυμναστήριο θα κάνει πολύ λίγα πράγματα. Θέλει συνδυασμό σωστής διατροφής, άσκησης και καλής ψυχολογίας.
  3. Πήρα το μεταπτυχιακό μου. Μεγάλο όνειρο για μένα. Πιο μικρή νόμιζα ότι δεν θα φτάσω ποτέ ως εδώ και όμως έγινε. Φυσικά υπάρχουν και άλλα σκαλοπάτια να ανέβω και σαφώς το μεταπτυχιακό δεν είναι κάτι που από μόνο του σου ανοίγει πόρτες. Θέλει να το υποστηρίξεις αρκετά μετά για να αποκτήσει αυτό το χαρτί φωνή και να μιλάει για σένα, για όσα έκανες και για όσα έχεις τις ικανότητες να κάνεις.
  4. Έκλεισα κοντά 3 χρόνια που μένω μόνη μου και είμαι πολύ περήφανη για αυτό. Στην αρχή μπορεί απλά να έμενα σε άλλο σπίτι, αλλά κατά τα άλλα να μην είχε αλλάξει κάτι άλλο, πλέον όμως κάνω αργά αλλά σταθερά βήματα προς το στόχο. Ο στόχος είναι να μπορώ να κρατήσω εξολοκλήρου ένα σπίτι μόνη μου, πράγμα το οποίο δεν είναι καθόλου εύκολο σας διαβεβαιώ και όσοι νομίζουν πως είναι, τους προκαλώ.
  5. Δίενυσα μία πολύ καλή χρονιά όσον αφορά στο χόμπι μου, τη διαιτησία στο άθλημα της πετοσφαίρισης. Υπήρξαν πολύ καλές στιγμές και με αυτές θα προχωρήσω και στο νέο έτος, στοχεύοντας ακόμα πιο ψηλά.
  6. Όλα αυτά θα ήταν ένα τίποτα αν δεν είχες κάποιον να τα μοιραστείς. Το 2016, ήδη από τις αρχές του, μου έδωσε ένα καλό λόγο να πιστεύω ότι αυτή η χρονιά θα έχει κάτι το ιδιαίτερο.

Τώρα για το νέο έτος, δεν έχω θέσει συγκεκριμένους στόχους, λίγο περίεργο για μένα που βάζω πρόγραμμα στο καθετί, αλλά πράγματι δεν έχω σκεφτεί τα επόμενα όνειρα και βήματα. Ίσως επειδή το 2016 ήταν μια αρκετά γεμάτη χρονιά και αυτό που θα θελα από το 2017 είναι να αφήσω τα πράγματα να συμβούν από μόνα τους, χωρίς πίεση και άγχος. Έχω πολλά διάσπαρτα στο μυαλό μου αλήθεια, αλλά δεν θέλω να πάρω ένα στυλό και να τα καταγράψω σε χαρτί, φέτος λέω να τα ζήσω και να τα αφηγηθώ αργότερα. Η μισή μαγεία χάνεται όταν προσπαθείς να βάλεις τα όνειρά σου σε προτάσεις…έτσι δεν λένε;

Σε μία καλύτερη χρονιά για όλους…

xxx,

Kori

2 thoughts on “Απολογισμός 2016

Leave a Reply

