Products’ review: The last 4 months issue!

Έπειτα από ένα τετράμηνο περίπου, θεωρώ πως ήρθε η σωστή στιγμή για μια μεγάλη κούπα καφέ και άπλετο κουτσομπολιό περί προϊόντων που δοκίμασα.

Ας μην μακρυγορώ, πάμε να ξεκινήσουμε:

1. Syoss Color Protect

8af355_syoss_mask_color

Μέσα σε αυτό το τρίμηνο τελείωσα μια μάσκα μαλλιών που είχα πολύ καιρό στην κατοχή μου από την Syoss. Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα από τη δράση της, δεν είδα ορατά αποτελέσματα στα μαλλιά μου και επίσης λάδωναν πολύ γρήγορα. Τα μαλλιά μου εδώ και 2 χρόνια τα έχω ombre και απαιτούν αρκετή φροντίδα για να δείχνει το χρώμα όπως πρέπει. Αυτή η μάσκα όμως δεν νομίζω ότι δούλεψε σωστά για μένα και πλέον χρησιμοποιώ 2 άλλες για τις οποίες θα σας μιλήσω σε επόμενο post.

2. Body Energy – Body Scrub with orange & ginger9189088-orig

Το είχα αρκετό καιρό στην κατοχή μου και το τελείωσα τα Χριστούγεννα. Πρόκειται για το body scrub από Apivita με πορτοκάλι και ginger. Έμεινα αρκετά ευχαριστημένη από αυτό το προϊόν, έχει λεπτούς κόκκους, δεν γδέρνει δηλαδή το δέρμα, και μυρίζει υπέροχα. Αφήνει αρκετά μαλακό το δέρμα και φυσικά μυρωδάτο. Το χρησιμοποιούσα πριν ξυρίσω τα πόδια μου αλλά και μετά και είδα διαφορά στις πόσες μέρες χρειαζόμουν να ξαναπιάσω το ξυράφι. 2 φορές την εβδομάδα αρκούσαν για το δέρμα μου, η ποσότητα είναι μεγάλη και το προϊόν θα σας κρατήσει αρκετό καιρό. Τέλος, το βαζάκι είναι γυάλινο και πολύ βαρύ και σας μένει μετά για διάφορες χρήσεις.

3. Avon Face Pearls

41rveqlblul-_sy355_

Αυτούς τους μήνες λάτρεψα τις πέρλες από Avon οι οποίες είναι η τέλεια λύση για λάμψεις στο πρόσωπο. Αφού τελειώσω με τις σκιάσεις στο πρόσωπό μου, παίρνω ένα μεγάλο φουντωτό πινέλο και απλώνω λίγη ποσότητα στα μήλα μου και προς τα πάνω. Αφήνει ένα απαλό χρωματισμό, λαμπερό και σε κάνει να δείχνεις φρέσκια όλη μέρα. Προφανώς η ποσότητα του προϊόντος είναι αρκετά μεγάλη γιατί μέχρι να λιώσει κάθε πέρλα θα περάσει καιρός επίσης η μορφή του ενδείκνυται για να μην “χαλάτε” πολύ προϊόν.

3. Juicy Shaker – Lancome [Mangoes wild]

dsc_0804-1024x685
hellolipstick.com

Η γιαγιά μου πήγε Βρυξέλλες και με γέμισε δώρα. Ένα από αυτά ήταν το παραπάνω lip gloss στην απόχρωση mangoes wild. Πρόκειται για τη νέα σειρά της Lancome που μιμείται τα shakers των barman καθότι το χτυπάς (είναι διφασικό) και το υγρό που έχει μέσα βρέχει το σφουγγαράκι και ανοίγοντάς το τοποθετείς με το σφουγγαράκι το προϊόν στα χείλη σου. Καταρχήν η συσκευασία του είναι πολύ ευφάνταστη και μπράβο στην Lancome. Κατά δεύτερον, η απόχρωση αυτή είναι αρκετά ουδέτερη, ενώ θα περίμενε κανείς να πορτοκαλίζει, αυτό φαίνεται σαν γυαλιστικό χωρίς καθόλου χρώμα. Εμένα δεν με χάλασε καθόλου, διότι μου άρεσε πάρα πολύ που ήταν έτσι διάφανο και μπορούσα να το φοράω πάνω από άλλα κραγιόν και να τα συγκρατεί στη θέση τους. Η υφή του είναι αρκετά κολλώδης, δηλαδή το φοράς και κολλάνε τα χείλη σου και αυτό βοηθάει στο να μην φεύγει εύκολα, αλλά και να συγκρατεί το κραγιόν που βρίσκεται από κάτω (αν έχεις βάλει). Η συσκευασία του ανέφερε στο πίσω μέρος της ότι είναι διφασικό lip oil με έντονο χρώμα. Το πρώτο ναι, το δεύτερο σίγουρα όχι!

4. Lux – Sweet Embrace

t870195

Τελείωσα ένα αφρόλουτρο από το οποίο έμεινα αρκετά ικανοποιημένη. Γενικά στα αφρόλουτρα δεν έχω ιδιαίτερες προτιμήσεις, θα ήθελα όμως η μυρωδιά να κρατάει για λίγο. Αυτό το αφρόλουτρο συνδυάζει αρχικά την πρακτική του συσκευασία (μεγάλο και με αντλία για να μην χαλάτε πολύ προϊόν) με την συμφέρουσα τιμή του και την καλή του ποιότητα. Κράτησε πολύ καιρό, κάνει πολύ αφρό, έχει ένα άρωμα φοβερό που διαρκεί και ήταν αρκετά απαλό στο δέρμα μου.

5. Catrice Velvet Matt Lip Cream [030 Hazel-Rose Royce]

img_20160810_160832
Πηγή

Να και ένα προϊόν που δεν με ενθουσίασε καθόλου. Πείτε μου κάτω στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει Catrice προϊόντα. Γενικά είχα καλή άποψη αλλά αυτό το προϊόν δεν μου ταίριαξε. Καταρχήν ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. ΜΑΤ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ [και το λένε Velvet Matt]. Είναι ένα άχρωμο lip cream για τα χείλια το οποίο κολλάει φοβερά, η αίσθησή του στα χείλη είναι λες και φοράς κάτι βαρύ και κρατάει 1 ώρα με το ζόρι, αν πιεις και φας κιόλας…δεν το συζητώ. Η οικονομική τιμή του δεν δικαιολογεί τέτοια ποιότητα προϊόντος. Never again!

 

Leave a Reply

