Τετραήμερο στο νησί – Τι να πάρεις, τι να αφήσεις

Το να φτιάξω βαλίτσα για ταξίδι είναι ό,τι πιο δύσκολο μπορείς να μου αναθέσεις. Σαν Αιγόκερως – τίγκα οργανωτικό ζώδιο – θα έπρεπε να μου είναι εύκολο: σημειώνεις μέρες και outfits, τα βρίσκεις στις ντουλάπες/στα συρτάρια, τα ταξινομείς ανά μέρα/είδος/χρώμα/μέγεθος, τα βάζεις ταξινομημένα στη βαλίτσα και καλό σου ταξίδι. Αμ δε!

Παρόλα αυτά οφείλω να παραδεχτώ ότι έχω σημειώσει αξιέπαινη πρόοδο ανά τα χρόνια και πλέον αφήνω το φωτιστικό, τον καναπέ και την πολυθρόνα σπίτι μου. Αστειεύομαι. Έχω αρχίσει πλέον και παίρνω τα απολύτως απαραίτητα, με αποτέλεσμα να μην επικρατεί το χάος στη βαλίτσα μου αλλά και οι διακοπές μου να κυλούν ομαλότερα σε ότι αφορά την εμφάνιση.

Φέτος αποφασίσαμε με το boyfriend να επισκεφθούμε για 4 μέρες (3 νύχτες) το νησί της Σύρου, ένα κοντινό νησί (3μιση ώρες από το λιμάνι του Πειραιά), που δεν είχε επισκεφθεί κανείς μας μέχρι σήμερα. Για την εμπειρία μου στο νησί θα σας μιλήσω σε επόμενο post. Αυτό το post είναι αφιερωμένο στον τρόπο που επέλεξα να φτιάξω τη βαλίτσα μου και στο τι εν τέλει πήρα μαζί μου στο νησί. Πάμε να αρχίσουμε λοιπόν.

1. Εσώρουχα και Πυτζάμες

Το πιο βασικό πράγμα θεωρώ στις διακοπές. Ξεκινάω πάντα με αυτό και ακολουθώ τον χρυσό κανόνα του “μέρες+1”, άρα αν π.χ. μείνεις 5 μέρες, παίρνεις 6. Όσον αφορά στις πυτζάμες, προφανώς δεν ισχύει ο ίδιος κανόνας και το καλοκαίρι επιλέγω ένα φορεματάκι και όχι σορτσάκι και μπλουζάκι για περισσότερη άνεση. Για τις 4 μέρες στη Σύρο, λοιπόν, αρκούσε ένα φορεματάκι για τον ύπνο. Παρόμοιο με αυτό που πήρα θα βρεις στα OYSHO.

2. Παραλία

Κατά σειρά προτεραιότητας, τα σχετικά με την παραλία έρχονται δεύτερα. Οι διακοπές σε βρίσκουν τον περισσότερο χρόνο σε κάποια παραλία να δροσίζεσαι και να λιάζεσαι. Αυτά που πήρα για το νησί ήταν τα εξής: έκανα σετ με βάση τα χρώματα (γιατί ποτέ δεν αγοράζω πάνω κάτω ίδια) όσα μαγιώ έχω και επέλεξα 3 σετάκια τα οποία θα ήταν αρκετά για 4 ημέρες. Φέτος το καινούριο μου μαγιώ το πήρα από τα Hondos Center (μόνο πάνω). Το μαγιώ μου μπορείτε να το δείτε στο βίντεο που υπάρχει εδώ (στο 0:13), όπως επίσης και όλη την Collection Dorina. Έχει διάφορα σχέδια και το σημαντικότερο, τα περισσότερα σχέδια απευθύνονται σε γυναίκες με μεγάλο στήθος που αν έχεις θα με καταλάβεις αμέσως. Το μαγιώ αυτό το συνδύασα με ένα απλό λευκό από κάτω το οποίο προμηθεύτηκα από το Stock της Sugarfree στη Νέα Σμύρνη. Πήρα 3 ίδια σε διαφορετικά χρώματα, μόνο 6 ευρώ (και τα 3). Αξίζει να το επισκεφθείτε, έχει ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων.

Έπειτα προτίμησα να πάρω ένα αέρινο λευκό φόρεμα από Oysho, 2 σορτσάκια από Sugarfree (σε ροζ και γαλαζοπράσινο) και 2 τοπάκια σε ροζ και πράσινο για να τα συνδυάσω, για τις εμφανίσεις μου στην παραλία. Εκ των υστέρων το αέρινο φόρεμα αποδείχτηκε άκρως άνετο καθώς με σανδάλια γίνεται και must για τις απογευματινές σας βόλτες μετά την παραλία.

Τέλος, πήρα 2 πετσέτες θαλάσσης, μία σαν παρεό για την ξαπλώστρα και μία κανονική πετσέτα καθώς και το τσαντάκι με τα αντηλιακά. Δεν ξέχασα το καπέλο μου για να προστατευτώ από τον ήλιο και τις παντόφλες μου για να περπατάω με άνεση.

3. Αντηλιακά

Ξέρετε ότι πάντα κάθε χρόνο τέτοια μέρα κάνω μια γερή παραγγελία από το καλύτερο κατά τη γνώμη μου ηλεκτρονικό φαρμακείο smile-pharmacy.gr που περιλαμβάνει τα απαραίτητα για το καλοκαίρι. Φέτος τα προϊόντα που πήρα είναι τα εξής:

Αυτά ήταν τα μόνα που χρειάστηκα στο ταξίδι και είμαι αρκετά ενθουσιασμένη από την απόδοσή τους.

4. Ρούχα

Περνάμε πλέον στα ρούχα. Η πρώτη μου σκέψη για να μην κουβαλήσω την ντουλάπα όπως είναι, ήταν ότι θα είμαστε τον περισσότερο χρόνο σε μία ξαπλώστρα είτε θα γυρίζουμε ανέμελοι στα σοκάκια και άρα με τα ρούχα της παραλίας ήμουν καλυμμένη για σχεδόν όλα τα πρωινά στο νησί. Επίσης έχω έναν “κανόνα”, ό,τι φοράω στο ταξίδι για το πήγαινε, φοράω και για το έλα. Δεν τα ξαναφοράω ενδιάμεσα στο ταξίδι, μόνο αν ξεμείνω. Είναι από αυτά τα πράγματα που κάνουμε αλλά δεν ξέρουμε γιατί τα κάνουμε. Οπότε κατέληξα στο ασφαλές συμπέρασμα ότι χρειαζόμουν ρούχα για 3 βράδια όπου θα βγαίναμε έξω.

  • Η εύκολη λύση: Είναι σαν jumpsuit αλλά κοντό. Φοριέται μονοκόματο και δεν έχεις να συνδυάσεις τίποτα. Το φοράς και πετάς που λένε. Νομίζω τα λένε playsuits μετά από ένα πρόχειρο search. Παρόμοιο με αυτό που πήρα μαζί μου θα βρεις στο ASOS με 24 ευρώ.
  • Η βασίλισσα παντελόνα: Οι παντελόνες κορίτσια μου είναι τρελά στη μόδα. ΤΡΕΛΑ. Για αυτό και γω επέλεξα να πάρω μία εκκεντρική παντελόνα, ψιλοfloral, ψηλόμεση, σε μπλε σκούρο χρώμα, την οποία συνδύασα με ένα απλό μονόχρωμο τοπ. Την πήρα από τη Γλυφάδα από ένα μαγαζί σε μια στοά, το οποίο δυστυχώς δεν θυμάμαι. Πάντως για παράδειγμα εννοώ κάτι τέτοιο.
  • Το παντελόνι: Μια από τις νύχτες [μάλλον εκείνη που βαρέθηκες να σε τσιμπάνε τα κουνούπια] θα είναι εκείνη που θα προτιμήσεις και ένα παντελόνι βρε αδερφέ. Εγώ προτίμησα ένα floral [ναι πάλι] παντελόνι το οποίο αγόρασα από το koolfly.com το οποίο είναι σε αποχρώσεις του μπεζ και του πράσινου. Το συνδύασα με ένα απλό μονόχρωμα τοπ.

5. Παππούτσια

Τα παππούτσια έρχονται μετά τα ρούχα, αφού ξέρεις τι θα φορέσεις, μπορείς άνετα να συνδυάσεις και τα παππούτσια. Πέρα από τις παντόφλες μου, πήρα μία πλατφόρμα που πήγαινε με όλα μου τα ντυσίματα σε λαδί χρώμα, ένα αθλητικό για τις εξερευνήσεις και ένα σανδαλάκι. Να πω ότι το αθλητικό δεν το έβαλα ποτέ.

6. Καλλυντικά

Από καλλυντικά πήρα τα βασικά, και θα αφιερώσω ειδικό post για αυτά.

Όλα τα παραπάνω [ρούχα], χώρεσαν σε μια μικρή βαλιτσούλα, αυτές που παίρνουν και στην καμπίνα του αεροπλάνου, τα παππούτσια τα έβαλα σε μια ειδική θήκη και τα είχα κρεμάσει έξω από τη βαλίτσα και πάνω μου είχα την τσάντα θαλάσσης η οποία είχε το τσαντάκι καλλυντικών και διάφορα φαγώσιμα για το καράβι και μία τσάντα ώμου με τα προσωπικά μου αντικείμενα [κινητό, πορτοφόλι, κλειδιά κτλ].

Γενικά το ταξίδι ήταν αρκετά ωραίο, γέμισα μπαταρίες και επανήλθα δριμύτερη. Η συνέχεια των διακοπών έπεται. Εννοείται θα ακολουθήσει post με τα do and don’t της Σύρου.

Φιλιά πολλά,

Kori

Leave a comment